Seria zdjęć i gifów przedstawia sytucje, którym daleko jest do ideału – plama ketchupu na właśnie założonej koszuli, przypalony garnek podczas przygotowania śniadania czy zniszczone mieszkanie przez ulubionego pupila. A co może być zawsze idealne? Filiżanka świeżo przygotowanej kawy, szczególnie gdy jest to Lavazza Qualita Rossa.
Przygotowane materiały promowane są w mediach społecznościowych, które są najchętniej konsumowane przez grupę docelową kampanii.
Zobacz również
Za koncept kreatywny oraz nadzór produkcyjny odpowiedzialna jest agencja Cut The Mustard, produkcją zająło się Graffiti Film. Autorami zdjęć jest duet Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik.
Cut The Mustard pracuje dla marki Lavazza od początku 2020 r. odpowiadając za obsługę kanałów social media marki oraz działania digital i influencer relations.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach