Cut The Mustard ze spotem dla Allertec FEXO

Agencja Cut The Mustard przygotowała nowy spot TVC dla marki Allertec, lidera sprzedaży leków na alergię. Spot promujący Allertec FEXO utrzymany jest w lekko nierzeczywistym klimacie, w którym poprzez wizualną hiperbolę przenosimy się do świata alergików.
O autorze
1 min czytania 2021-03-24

Wiosna, to czas kiedy dla alergików świat zupełnie się zmienia, a na pierwszy plan wysuwają się alergeny. Taka rzeczywistość została przedstawiona w nowym spocie Allertec FEXO, który pomaga alergikom zmieniać ich codzienność.

Wyzwania z jakimi zmagają się alergicy zostały podkreślone przez warstwę wizualną spotu, w której widzimy odrealnioną rzeczywistość. By podkreślić ten efekt przy produkcji użyto Virtual Set, które łączy technologie wykorzystywane od lat w produkcji telewizyjnej, filmowej i game’ingu. Zestawienie ekranu LED, oczujnikowanej kamery filmowej i komputerów graficznych pozwoliło na płynne odtwarzanie grafik i animacji, z zachowaniem perspektyw i wrażenia głębi. Efektem jest uzyskanie dowolnych fotorealistycznych przestrzeni, w których można osadzić akcję.

Allertec FEXO to nowość w ofercie marki Allertec, lidera sprzedaży leków na alergię w Polsce. Allertec FEXO to nowoczesny lek na alergię, który likwiduje uciążliwe objawy alergii (takie jak katar i uczucie zatkanego nosa, kichanie, zaczerwienienie, swędzenie i łzawienie oczu), działa przez 24 godziny i co ważne – nie usypia.

Za koncepcję kreatywną odpowiedzialna jest agencja Cut The Mustard. Produkcją zajął się dom produkcyjny Lemon, a postprodukcją Platige Image oraz ICE.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj