Agencje zostały wybrane w przetargu, do którego przystąpiły jako partnerzy, odpowiadający w pełni za projekt, od momentu koncepcji – po jego realizację. Agencja kreatywna Cut The Mustard odpowiada za ideę połączoną z miejscem festiwalu, koncepcję komunikacji i promocji samego wydarzenia. Agencja eventowa BRAVE zajęła się koncepcją produkcyjną i scenograficzną, pozyskaniem lokalizacji, doborem lineupu projektu, realizacją i koordynacją cyklu eventów.
H&M Dworzec odbędzie się podczas 3 weekendów czerwca. Wśród gwiazd występujących w ramach w festiwalu znajdą się Brodka, Pezet, Ten Typ Mes, Fisz/Emade, Taco Hemingway, Xxanaxx i wielu innych.
Zobacz również
Miejscem festiwalu będzie teren dawnego Dworca Głównego, przy ul Towarowej 3, tuż obok Stacji Muzeum i Nocnego Marketu.
“Wybór tego miejsca jest nieprzypadkowy. Dworzec Główny jest jednym z zapomnianych miejsc Warszawy. To ostatnia szansa, żeby przypomnieć to miejsce nim zacznie się jego rewitalizacja. Sąsiedztwo ukochanego przez warszawiaków Nocnego Marketu tylko podkreśla wyjątkowość tego miejsca.” – mówi Łukasz Szczybelski, Creative Partner Cut The Mustard.
„Pozyskanie wszystkich niezbędnych zgód i pozwoleń, wymagało od nas wielotygodniowych konsultacji i nawiązania współpracy z wieloma podmiotami, odpowiadającymi za teren festiwalu – podkreśla Tomasz Dworak, managing director BRAVE – Uwielbiamy wyzwania i wielokrotnie udowodniliśmy, że świetnie radzimy sobie z nieoczywistymi rozwiązaniami. Jesteśmy przekonani, że efekt, który udało się nam wspólnie wypracować będzie prawdziwie spektakularny.”
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Istotnym elementem jest spójność koncepcji z miejscem wydarzenia. W trakcie 6 dni koncertów artyści występujący na scenie H&M Dworzec zabiorą fanów w muzyczną podróż po swojej twórczości. Wydarzenie promować będzie content video z artystami utrzymany w konwencji podróży pociągiem i zrealizowany w stylistyce popularnych GIFów i Boomerangów. Filmy nakręcono w zabytkowej salonce Bieruta znajdującej się na terenie Stacji Muzeum.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
To kolejny projekt po “Walentynki bez cenzury”, jaki H&M realizuje wraz z agencją kreatywną Cut The Mustard i pierwszy, wspólnie realizowany z Agencją BRAVE.
BRAVE do tej pory odpowiadała za realizację m.in takich wydarzeń i projektów, jak: Desperados Party Challenge, Akcja na Rio, Bezpieczna Zima z GOPR, a do klientów agencji należą m.in. Grupa Żywiec, Samsung, Polsat czy Google Campus Warsaw.
Agencja Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Wśród klientów agencji znajduje się min. marka sportowa Reebok, ubezpieczyciel Aegon, producent leków Polpharma, woda ID’EAU.