Kampania promująca nowy sezon „Warsaw Shore jest emitowana na kanałach telewizyjnych z portfolio Viacom International Media Networks Polska i internecie od 14 lutego 2016 roku. Za koncepcję kampanii, realizację spotów i sesji zdjęciowej odpowiada agencja Cyber Kids on Real.
Do tej pory, niemal wszystko w programie, zmieniało się jak w kalejdoskopie. Nasza kampania miała zaskoczyć widzów. Zapowiedzieć coś nieoczekiwanego, przełamującego dotychczasowy świat Ekipy z Warszawy. Nasz wybór nieprzypadkowo więc padł na ślubną stylistykę, mającą w sobie tak często wiele z kiczu i tandety. Świadomie to wykorzystaliśmy i zderzyliśmy z identyfikacją MTV. Obraz łamiący ogólnie przyjęte granice estetyczne miał być przesadzony na wszystkich płaszczyznach. Naszym celem było odważne i niekonwencjonalne zakomunikowanie: to nie tylko dla przeciętnego widza, ale też dla fanów kontrowersji Warsaw Shore. – powiedział Dominik Cymer, Dyrektor Kreatywny Cyber Kids on Real.
Zobacz również
30-sekundowy spot, którego bohaterami są uczestnicy Warsaw Shore, wyreżyserowali Łukasz Gronowski oraz Natalia Jakubowska. Autorem zdjęć do kampanii jest Jacek Kołodziejski. Postprodukcję spotu zrealizowało studio: Crush Creative z Brighton. Spot dostępny jest na stronie.
Cyber Kids on Real współpracuje z Viacom International Media Networks Polska od maja 2015. Agencja była odpowiedzialna min. za kampanię launchującą wejście nowego programu do ramówki kanału Nickelodeon „Niech Żyje Król Julian”, kampanię komunikującą premierę internetowego serialu Blok Ekipa w Comedy Central, jesienną kampanię Paramount Channel, a także kampanie wspierające promocję nowych sezonów popularnych seriali na kanale Comedy Central oraz Comedy Central Family. Agencja wygrała przetarg na kampanię promocyjną 5-tego sezonu Warsaw Shore.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]