Technologia GRID odpowiada na potrzeby właścicieli praw autorskich największych wydarzeń esportowych, zarówno w zakresie pozyskiwania, jak i dystrybucji ich oficjalnych zasobów danych. Innowacyjne rozwiązania opracowane przez markę pobierają dane bezpośrednio z silnika gry, porządkują je i gromadzą na Platformie Danych GRID, umożliwiając pełną kontrolę nad ich dystrybucją.
Cyberwolves to polski organizator wydarzeń esportowych i gamingowych o charakterze międzynarodowym. Od 2018 roku umożliwia firmom z różnych sektorów, budowanie efektywnej rozpoznawalności oraz świadomości wśród graczy, streamerów i pasjonatów esportu oraz gamingu, gwarantując swoim partnerom biznesowym bezpośrednie dotarcie do nowych grup odbiorców oraz lokowanie produktów i usług w świecie sportów elektronicznych. Firma jest także właścicielem i organizatorem jednej z największych w Polsce serii turniejów Counter Strike Global Offensive dla profesjonalistów. Esport Tour, bo taką nazwę nosi cykl, w tym sezonie otrzyma wsparcie specjalisty sektora danych – GRID Esports.
Zobacz również
Korzystając z technologii GRID, organizator wzmocni ochronę danych i materiałów wideo z transmisji rozgrywek, co umożliwi skuteczne monitorowanie uczciwości sportowej podczas meczów. Takie wsparcie pozwoli podnieść poziom samego wydarzenia oraz będzie dla jego uczestników gwarantem sprawiedliwie rozegranych eliminacji.
– Nawiązanie współpracy z GRID Esports jest naturalnym krokiem podjętym na drodze bardzo dynamicznego rozwoju projektu jakim jest Esport Tour. Bardzo cieszy nas perspektywa wspólnego działania. Po raz pierwszy w historii turnieju, w tym roku poza naszym rodzimym rynkiem tak szeroko otwieramy się na zagraniczną scenę sportu elektronicznego. Mamy świadomość jak istotną częścią tego uniwersum stanowią dane i jakie znaczenie mają dla jego stabilnego i efektywnego rozwoju – komentuje Maciej Sikorski, dyrektor zarządzający Cyberwolves.
O wysokiej wartości i skuteczności świadczonych przez GRID usług świadczy nieustannie rozrastająca się sieć klientów oraz stale odnawiane współprace z największymi graczami na rynku zawodów esportowych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Artykuł powstał we współpracy z Cyberwolves.