Tego lata Green Mill pojawi się w świeżej odsłonie. Tradycyjne, brązowe butelki, do tej pory głównie kojarzone z piwem znikną ze sklepowych półek. Zastąpią je nowe: przeźroczyste, z etykietami w jasnych i soczystych odcieniach zieleni.
Green Mill – 100 % sok jabłkowy
Cydr Green Mill odpowiada na trend poszukiwania nowych i naturalnych produktów. Powstaje ze 100% soku jabłkowego, w procesie naturalnej fermentacji z wykorzystaniem wyselekcjonowanych drożdży cydrowych. Nie dodaje się do niego cukru i chemicznych ulepszaczy. Cydr wyróżnia się półwytrawnym, atrakcyjnym i orzeźwiającym smakiem. Wyczuwalne są w nim zarówno kwaśno-cierpkie, jak i słodkie, owocowe nuty. Balans ten udało się uzyskać dzięki wykorzystaniu wyselekcjonowanych odmian jabłek europejskich oraz polskich. Owoce dobierane są w ściśle określonych proporcjach między goryczą, cierpkością i słodyczą, którą odczuwamy w gotowym trunku.
Zobacz również
Polacy wciąż poszukują nowych, autentycznych i naturalnych smaków. Szczególnie ważne są dla nas tradycyjne receptury i naturalne składniki. Jesteśmy coraz bardziej świadomi tego, co chcielibyśmy wypić lub zjeść, poza tym stale poszukujemy nowych doznań, przez co nasz smak staje się bardziej wyrafinowany i wymagający. Nic więc dziwnego, że coraz częściej i chętniej wybieramy lekkie alkohole o ciekawych nutach smakowych. Orzeźwiający i kwaskowaty smak cydru nieporównywalny jest z innymi rodzajami alkoholu – mówi Tomasz Kolecki-Majewicz, ekspert marki Green Mill.
Cydr Green Mill dostępny jest w butelkach o pojemności 0,4 l.
Nabierz zielonego pojęcia z Cydrem Green Mill
Zmiany promuje kampania „Zielone Pojęcie”, zachęcająca do refleksji i powrotu do łatwych, nieskrępowanych przyjemności i zabaw, które pozwalają oderwać się od natłoku spraw oraz pędzącego do przodu świata. Delektowanie się cydrem to doskonały pretekst, aby przestać pędzić, zwolnić, zrelaksować się i cieszyć chwilą, którą mamy tylko dla siebie.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Co to znaczy „mieć zielone pojęcie”? – manifest marki
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Świat pędzi do przodu. W natłoku spraw brakuje okazji , by zatrzymać się na chwile i pomyśleć. Ale czasem powinno się przecież poleżeć na trawie i popatrzeć w chmury: czy to flotylla okrętów, a może stado słoni? Czasem okazuje się, że szczęśliwe chwile to właśnie te, kiedy siedzisz na murku i spokojnie patrzysz na toczące się przed tobą życie, albo kiedy jak dziecko, spacerujesz po krawężnikach zamiast maszerować chodnikiem.
Czy to niedojrzałość? Wręcz przeciwnie – to zmiana perspektywy. Świeże spojrzenie pełne lekkości, radości i humoru. To powrót do prostych, autentycznych przyjemności. W nich właśnie kryje się szczera prawda o świecie. Żeby to zrozumieć, trzeba mieć zielone pojęcie.
Przestań więc pędzić i zrelaksuj się przez chwilę, żeby zielone pojęcie do ciebie dotarło. Może skrzyknij przyjaciół i zajmijcie się czymś nie do końca poważnym. A jeśli potrzebujesz na to dobrego sposobu, masz go pod ręką. Przepis jest prosty: wystarczą jabłka, drożdże i fermentacja, by uzyskać stuprocentowo prawdziwy, lekki i orzeźwiający alkohol – doskonały, by zrelaksować się i znaleźć chwilę na zmianę perspektywy.
To cydr Green Mill. Masz zielone pojęcie?
Koncepcję i strategię kampanii oraz materiały POS opracował butik interaktywny 11/10 (w grupie Nairobia), który dla Cydru Green Mill poprowadzi również komunikacje w social mediach. Za odświeżony wygląd opakowań odpowiedzialna jest agencja Soul & Mind. Działania PR realizuje Agencja Tailor Made PR.