Wydarzenie będzie również okazją do degustacji nowego produktu marki – makaronu z największą ilością błonnika na rynku.
„Największa miska makaronu. Czanieckie Makarony biją Rekord Guinnessa w Krakowie. Pasta Party dla każdego” – tak brzmi oficjalna nazwa wydarzenia, będącego okazją do obchodów 25-lecia marki i zarazem, przypadającego 25 października, Światowego Dnia Makaronu. Największa Pasta Party w historii odbędzie się nieprzypadkowo na Tauron Arena Kraków w ramach PZU Cracovia Półmaraton Królewski i akcji „Czanieckie z pasją”.
Zobacz również
Czanieckie z pasją
Marka już od kilku sezonów wspiera pasjonatów różnych aktywności w ramach projektu „Czanieckie z pasją”, promującego pełnoziarnistą linę produktów, skierowaną do zwolenników zdrowego odżywiania się. Pasta Party nie będzie więc pierwszą tego typu akcją, choć pierwszą na tak dużą skalę. Impreza od zawsze była obowiązkowym punktem sponsorowanych przez Czanieckie Makarony imprez o charakterze sportowym – zarówno w wymiarze lokalnym, jak i ogólnopolskim, m.in. podczas Enea Tri Tour – 9 imprez triathlonowych, połączonych w największym cyklu tego typu zawodów.
Wśród wspieranych przez markę są m.in. Dorota Łaba – trener personalny, ambasadorka projektu „Czanieckie z pasją” i akcji „Biegam, bo lubię”, zawodnicy Klubu Sportów Walki Berserker’s Team Bielsko-Biała, będący jednym z najlepszych klubów MMA w Polsce oraz Grzegorz Miksa i Grzegorz Sikorski – kierowcy rajdowi startujący w Mistrzostwach Polski.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Patent na błonnik
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W menu rekordowej Pasta Party pojawi się wysokobłonnikowy Czaniecki Makaron, jedyny taki na rynku, który właśnie tego dnia będzie miał swoją premierę. Zarówno produkt, jak i jego innowacyjne wytwarzanie objęte zostały ochroną patentową, a prozdrowotne właściwości potwierdzone oficjalną licencją dla produkcji bioproduktów. Zorganizowanie tak dużej degustacji podczas rozpoznawalnej imprezy sportowej umożliwi dotarcie do odpowiedniej grupy odbiorców marki – zwolenników zdrowego odżywiania się, którzy chętnie sięgają po wysokobłonnikowe, pełnoziarniste produkty.
Za działania marketingowe marki odpowiada Agencja Interaktywna Korporacja Stylu.
24 października 2015 r.
„Największa miska makaronu. Czanieckie Makarony biją Rekord Guinnessa w Krakowie. Pasta Party dla każdego”, Tauron Arena Kraków, wstęp wolny.
25 października 2015 r.
15. PZU Cracovia Półmaraton Królewski.