Inspiracją dla fabuły bożonarodzeniowego spotu Disneya były motywy tradycji, więzi rodzinnych i nostalgii. W animacji występują dwie postacie: babcia Lola oraz jej wnuczka, a oprócz nich znana wszystkim Myszka Miki w roli ukochanej zabawki, którą Lola dostała jako dziecko od swojego ojca w 1940 roku.
W miarę upływu czasu Miki staje się symbolem dzieciństwa Loli oraz więzi z wnuczką, co ostatecznie prowadzi do punktu kulminacyjnego w postaci bożonarodzeniowej niespodzianki.
Zobacz również
Opowieści towarzyszy pełen emocji głos brytyjskiej artystki Griff. Reklamę opracował i wyprodukował wewnętrzny zespół Disneya regionu EMEA na czele z Angelą Affinitą, dyrektor ds. marketingu marki i ds. kreatywnych we współpracy z Flux Animation Studios.
PS
Wraz z wprowadzeniem nowego hasła paryskiego Disneylandu „Where Magic Gets Real”, marka stworzyła uroczy spot, który udowadnia, że to właśnie w tym miejscu wszystkie marzenia się spełniają.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wystartowała świąteczna kampania Pepsi „Jak świętować, to tylko z Pepsi!”. Jej bohaterami są niebieskie Elfy Pepsi, które w tym roku celebrują małe przyjemności, ponieważ z tych właśnie momentów składają się Święta z Pepsi.