„Czas, by być razem”: Chwytająca za serce świąteczna reklama Disneya

„Czas, by być razem”: Chwytająca za serce świąteczna reklama Disneya
Do sieci właśnie trafił bożonarodzeniowy spot Disneya. Ta trzyminutowa animacja opowiada wzruszającą historię babci, jej wnuczki oraz rodzinnych tradycji łączących je na przestrzeni lat.
O autorze
1 min czytania 2020-11-09

Inspiracją dla fabuły bożonarodzeniowego spotu Disneya były motywy tradycji, więzi rodzinnych i nostalgii. W animacji występują dwie postacie: babcia Lola oraz jej wnuczka, a oprócz nich znana wszystkim Myszka Miki w roli ukochanej zabawki, którą Lola dostała jako dziecko od swojego ojca w 1940 roku.

W miarę upływu czasu Miki staje się symbolem dzieciństwa Loli oraz więzi z wnuczką, co ostatecznie prowadzi do punktu kulminacyjnego w postaci bożonarodzeniowej niespodzianki.

Opowieści towarzyszy pełen emocji głos brytyjskiej artystki Griff. Reklamę opracował i wyprodukował wewnętrzny zespół Disneya regionu EMEA na czele z Angelą Affinitą, dyrektor ds. marketingu marki i ds. kreatywnych we współpracy z Flux Animation Studios.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wraz z wprowadzeniem nowego hasła paryskiego Disneylandu „Where Magic Gets Real”, marka stworzyła uroczy spot, który udowadnia, że to właśnie w tym miejscu wszystkie marzenia się spełniają.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wystartowała świąteczna kampania Pepsi „Jak świętować, to tylko z Pepsi!”. Jej bohaterami są niebieskie Elfy Pepsi, które w tym roku celebrują małe przyjemności, ponieważ z tych właśnie momentów składają się Święta z Pepsi.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się