Jest miejsce takie, w którym cała magia Disneya – jego czarujące opowieści i niesamowite historie – istnieje naprawdę. Mowa o Disneylandzie w Paryżu.
W związku z wprowadzeniem nowego hasła marki „Where Magic Gets Real”, Disney zaprezentował nowy, bajkowy film, przypominający o tym, że Disneylandu w Paryżu jest magicznym miejscem dla dzieci na całym świecie.
Zobacz również
Spot pokazuje wzruszającą historię małego dzikiego kaczątka, który po natknięciu się na magazyn Disneya rozwija swoją fascynację Kaczorem Donaldem. Dni i pory roku mijają, a mała kaczka żyje wielbi disneyowskiego bohatera, zaś owy magazyn staje się dla zwierzątka najbardziej cenioną własnością.
Lecz nadchodzi zima, zmuszając rodzinę małej kaczki do migracji, a magazyn jest zbyt ciężki, by zabrać go ze sobą w długą podróż. Ale tak jak każda opowieść Disneya ma swoje szczęśliwe zakończenie, tak i w tym przypadku nie mogło być inaczej. Bo przecież w Disneylandzie wszystkie marzenia się spełniają.
Za kreację odpowiada agencja BETC Paris.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Najnowsza reklama zegarków Citizen „I’m late” to pierwsza odsłona współpracy marki z wytwórnią Disneya. Za przywrócenie do życia postaci Białego Królika z kultowej animacji „Alicja w Krainie Czarów” było odpowiedzialne warszawskie studio Platige Image.