Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

„Czas na naszą historię”: LANCERTO zaprojektowało kolekcję ubrań dla żeńskiej reprezentacji Polski w piłce nożnej

„Czas na naszą historię”: LANCERTO zaprojektowało kolekcję ubrań dla żeńskiej reprezentacji Polski w piłce nożnej
Firma odzieżowa LANCERTO wraz z PZPN stworzyła pierwszą w historii kolekcję eleganckich ubrań oraz dodatków dla kobiecej reprezentacji Polski w piłce nożnej, która w lipcu zadebiutuje w finałach EURO 2025 w Szwajcarii.
O autorze
1 min czytania 2025-06-27

Każda z zawodniczek polskiej kadry zabierze ze sobą na turniej trzyczęściowy garnitur składający się z marynarki, spodni oraz kamizelki w czerwonym kolorze, nawiązującym do narodowych barw. Co ważne, garnitury zostały uszyte w Polsce, przez polskich krawców i są wykonane z lekkiej, oddychającej wełny merino. Ważnym elementem jest też indywidualna podszewka z motywem hasła przewodniego naszej drużyny: „Czas na naszą historię”.

Dodatkowo, w skład personalizowanych zestawów odzieży wchodzą: bawełniane koszule w biało-czerwony prążek, skórzane obuwie w stylu loafersów i indywidualnie zaprojektowane specjalnie na tę okazję jedwabne apaszki oraz poszetki.

– Nie każda drużyna nosi garnitur. Ale ta – nosi historię. To, co zaczęło się od idei, przerodziło się w wielomiesięczną pracę zespołu, który miał świadomość, że nie szyje jedynie ubrań, ale szyje tożsamość. Każdy szew, każdy detal kolekcji powstał z myślą o reprezentantkach Polski – kobietach, które na boisku walczą o coś więcej niż tylko wynik. Walczą o zmianę. O widzialność. O miejsce w historii. Ubrania powstawały na miarę – nie tylko ciał, ale i ambicji. Wszystkie uszyte w Polsce, przez polskich mistrzów krawiectwa. Zaskakująco trudne okazało się nie samo szycie, ale… zebranie całej drużyny w jednym miejscu. W świecie, gdzie każda minuta treningu się liczy, dopasowanie momentu na pomiary graniczyło z cudem. Ale się udało. Bo wiedzieliśmy, że warto. Ten projekt to coś więcej niż moda. To manifest siły, dumy i kobiecej odwagi. Dla polskiej marki to najwyższy zaszczyt – mówi Mariusz Serafin, Dyrektor E-commerce i Marketingu G8 S.A., właściciela marki LANCERTO.

LANCERTO zadbało kompleksowo o wizerunek zarówno zawodniczek, jak i selekcjonerki Niny Patalon oraz całego sztabu kadry, który poleci do Szwajcarii. Do współpracy został zaproszony Michał Kędziora, znany jako Mr.Vintage – jeden z najpopularniejszych blogerów mody w Polsce oraz autor bestsellerowych książek o stylu.

– Reprezentowanie Polski to nie tylko zaszczyt, ale też odpowiedzialność, którą czujemy każdego dnia – na boisku i poza nim. Jako drużyna wiemy, że jesteśmy wizytówką naszego kraju. Dlatego ważne są dla nas detale – od postawy, przez zachowanie, po strój, który wyraża nasz profesjonalizm i szacunek dla biało-czerwonych barw. Cieszy nas, że podczas mistrzostw Europy wizerunek reprezentacji współtworzyć będzie polska marka, która gwarantuje najwyższy standard jakości i estetyki – mówi Nina Patalon, selekcjonerka reprezentacji Polski.

Zdjęcia: PZPN

PS #OdKulis: współpraca LANCERTO z selekcjonerem piłkarskiej reprezentacji Polski, Michałem Probierzem