W czerwcu Getin Leasing podjął zobowiązanie, że jeżeli poparcie dla akcji na jej stronie internetowej przekroczy próg 30 000 głosów, wyemituje w telewizji spot o polskich przedsiębiorcach. Idea spotkała się z dużym odzewem, a wyznaczony poziom poparcia został osiągnięty w 3 tygodnie. Premiera spotu odbyła się 6 września po głównym wydaniu serwisów informacyjnych w TVP1, Polsat i TVN.
Częścią kampanii jest również konkurs, w ramach którego przedsiębiorcy przesyłają historie swoich firm. Najciekawsze opowieści o ciężkiej pracy, potknięciach i sukcesach będą promowana na łamach Rzeczpospolitej. Wyłonieniem zwycięzców zajmie się konkursowe jury.
Zobacz również
Działania reklamowe prowadzone są za pośrednictwem Internetu oraz telewizji. Za strategię oraz kreację kampanii odpowiada wrocławska agencja Neon Shake. Realizacją spotu zajął się dom produkcyjny Muchas Gracias.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]