Czas wyrównać rachunki – kampania INEA w klimacie komedii gangsterskiej

W internecie pojawiły się trzy nowe spoty reklamowe promujące ofertę telefonii komórkowej INEA. Są one kontynuacją wakacyjnej kampanii outdoorowej oraz radiowej operatora.
O autorze
1 min czytania 2018-09-12

W maju tego roku INEA wprowadziła dla swoich klientów nową ofertę dla telefonów komórkowych. Każdy, kto posiada usługi operatora, może korzystać z nielimitowanych rozmów, wiadomości SMS i MMS oraz 10 GB internetu za 19,90 zł.

W ramach kampanii reklamowej w okresie wakacji, w wybranych miastach Wielkopolski pojawiły się billboardy oraz citylighty z hasłami: Zadzwoń po ojca, Zadzwoń do mamy, Głuchnij, jak dojedziesz, czy Poproś ją o numer.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W radio z kolei emitowane były dwa spoty audio nawiązujące do klasyki światowego i polskiego kina. Teraz INEA przygotowała trzy spoty reklamowe oraz krótki teaser. Wszystkie te materiały można już obejrzeć w internecie (w ramach kampanii onlinowej) oraz w social mediach INEA.

Kampania ma klimat komedii gangsterskiej, która w dość przewrotny sposób pokazuje, że komórki towarzyszą nam niemal zawsze i wszędzie. Umożliwiają nam to, bez czego nie jesteśmy już w stanie funkcjonować: bycie na bieżąco oraz ciągły kontakt ze znajomymi czy rodziną.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za prace związane z kreacją oraz realizacją wszystkich spotów odpowiada Filmpoint. Spoty nagrywane były na terenie poznańskiego Fortu VI.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się