Czego mężczyzna nigdy nie zrobi? – Opcom dla NIVEA Men

Agencja Opcom wygrała przetarg i zrealizowała kampanię internetową dla NIVEA Men Originals, pod hasłem: „Czego mężczyzna nigdy nie zrobi?”.
O autorze
0 min czytania 2013-06-10

Zadaniem agencji było przygotowanie pomysłu, rozwiązań kreatywnych i koncepcji realizacyjnych, na kampanię kremu intensywnie nawilżającego NIVEA MEN Originals. Wszystko to w kontekście komunikacji, że dbanie o skórę jest męskie, szybkie i przyjemne.

W ramach kampanii agencja przygotowała Landing Page, kampanie display i konkurs. Idea konkursu opiera się na wskazaniu mało męskiego zachowania, a najbardziej kreatywne odpowiedzi nagradzane są bardzo męskimi produktami NIVEA Men Originals. W każdym tygodniu Jury wyłania 10 najlepszych odpowiedzi.

Za projekt, ze strony agencji Opcom odpowiadają Anna Kotaś (senior account manager), Leszek Łuczyn (creative director), Paweł Szczygieł (junior art director), Piotr Pal (strategy planner). Media zakupił dom mediowy MEC. Działania w internecie są uzupełnieniem kampanii w TV, gdzie za kreacją stoi DraftFCB.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj