TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Czereśniowy hit wprost z dzikiego sadu

Dziki Sad ponownie otwiera swoje tajemnicze wrota i przedstawia nową historię osobliwej rodzinki sadowników oraz ich nieodłącznych pomocników – jeży. Bohaterem tegorocznego spotu jest najnowszy smak Dzikiego Sadu – Czereśnia.
O autorze
1 min czytania 2018-06-04

W Dzikim Sadzie właśnie zebrano pierwsze czereśnie, a pracowite jeże uwijają się już z produkcją nowego wariantu. Tym razem oryginalni sadownicy świętują udane zbiory występem rodzinnej kapeli, a ich kawałek „Czereśnie, czereśnie” zapowiada się na hit tego lata. O talencie muzycznym rodzinki i o tym, czy jeże czują bluesa i przekonacie się oglądając nową reklamę Dzikiego Sadu.

Ta nieoczywista i barwna opowieść jest kontynuacją komunikacji marki z poprzednich lat. Sympatyczne jeże i niecodzienna rodzinka z Dzikiego Sadu będą także bohaterami szerokiej komunikacji w digitalu i social mediach. Kampania obejmuje również akcje samplingowe i działania w punktach sprzedaży.

Nowy spot wspiera wprowadzenie trzeciego, obok Jabłka i Śliwki – wariantu marki, który od kwietnia jest w sprzedaży w całej Polsce. 

Za kreację spotu odpowiada agencja 2012. Produkcją zajął się Opus Film, reżyserią – Bartek Ignaciuk, a muzykę skomponował Jan Komar. Działania digital i social media dla marki Dziki Sad prowadzi agencja GoldenSumbarine, działania PR – agencja ROOTS, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj