Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

„Cześć ciało”: powstała platforma edukacyjna dla dzieci i dorosłych na temat dojrzewania

„Cześć ciało”: powstała platforma edukacyjna dla dzieci i dorosłych na temat dojrzewania
„Cześć ciało” to internetowa przestrzeń, w której młodsi i starsi znajdą rzetelne informacje o poszczególnych etapach dojrzewania. W ten sposób jej twórcy chcą przyczynić się do poprawy jakości edukacji dotyczącej zmian w okresie dorastania w polskich szkołach.
O autorze
1 min czytania 2024-06-17

„Jak wygląda dziś poziom edukacji na temat dojrzewania w polskich szkołach? Wiadomo jak. Nijak!” – mówią twórcy i pomysłodawcy platformy „Cześć ciało”, wśród których znaleźli się m.in.: Olga Kwiecińska, Michalina Popko, Franek Rachwał i Julia Mirakowska.

Jak wynika ze zleconych przez nich badań, że niemal co druga osoba w Polsce nie rozmawiała o miesiączce w domu rodzinnym, a 77% badanych nastolatek szukało informacji o okresie w internecie. Kolejne pokolenia tylko napędzają to błędne koło, a akcja „Cześć ciało” ma to zmienić.

Na YouTubie, Instagramie i TikToku powstały więc konta po brzegi wypełnione rzetelną wiedzą dostarczaną przez ekspertów. To połączenie nowoczesnej, lekkiej formy przekazu ze sprawdzonymi informacjami ma prowadzić do poprawy poziomu edukacji o dojrzewaniu w naszym kraju.

Poza ekspertami w dziedzinie ginekologii, seksuologii, urologii czy psychologii, do akcji dołączyło kilkudziesięciu celebrytów i influencerów, w tym m.in. aktor Maciej Musiał, wokalistka Sarah James oraz kompozytorka i autorka tekstów Magda Bereda.

Krótkie filmiki, duża dawka wiedzy

Format akcji jest klarowny: najpierw eksperci nagrywają krótkie, maksymalnie 1,5-minutowe filmiki, w których poruszają tematy z zakresu pediatrii, psychologii i innych nauk. Następnie podobne wideo, w którym dzielą się historiami na temat dojrzewania, tworzą gwiazdy.

Publikowane w sieci treści są kierowane do trzech grup odbiorców:

  • nastolatków w wieku 13+,
  • ich rodziców
  • oraz starszego rodzeństwa.

Dzięki „Cześć ciało”, nastolatki wchodzące w okres dojrzewania albo te, które już się z nim mierzą, mogą łatwo i szybko znaleźć odpowiedzi na najczęściej pojawiające się w ich głowach pytania, a także zachęcić do tego znajomych.

Zdjęcia: Cześć ciało

PS Generacja Alpha – czy jesteśmy na nią gotowi?

Alphy są to osoby urodzone w latach 2010 – 2024, czyli ich najstarsi przedstawiciele mają teraz 13- 14 lat. Często nazywani są „minimillenialsami”, „gen-net”, czy „generacją TikToka”. To pierwsze pokolenie urodzone w całości w XXI wieku oraz w erze smartphonów. Do 2035 razem z generacją Zet mają oni stanowić 50% siły roboczej, a więc również dużą grupę nabywczą.

PS2 „Nie bądź boomerem, zrozum, że…”: 40 slajdów z Insummit Youth’24 [RELACJA]

12 kwietnia uczestnicy Insummit Youth’24 mogli zobaczyć 50 wystąpień o młodych pokoleniach. Poznaj kilka wniosków i insightów z konferencji.