Część listowa InPost z nową identyfikacją wizualną autorstwa PromoAgency

Dział listów największego prywatnego operatora pocztowego w Polsce wprowadza nową identyfikację wizualną, komunikując dynamiczny rozwój i cechy, które pozwoliły osiągnąć mu rynkowy sukces.
O autorze
0 min czytania 2015-04-08

Za koncept nowego brandingu i identyfikację wyróżników marki, odpowiada agencja komunikacji marketingowej PromoAgency. 

Inspiracją dla określenia charakteru i wizerunku InPost stało się origami – sztuka składania papieru, która odwołuje się do dawnego zwyczaju zdobienia listów i paczek prezentowych. Ważny w origami pomysł, a także proces tworzenia, który prowadzi do imponującego efektu końcowego, odzwierciedlają ścieżkę rozwoju spółki.

Stworzone przez PromoAgency key visuale opierają się na kilku symbolach zwierząt stworzonych w technice origami, wyrażających cechy charakteryzujące InPost. Opracowane kreacje graficzne przygotowane zostały dla celów prezentacji w materiałach firmowych, outdoorze czy prasie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj