„Człowiek mem” w nowej reklamie Vodafone

„Człowiek mem” w nowej reklamie Vodafone
Vodafone Italy zaprosiło do swojej nowej kampanii Andrása Arató – mężczyznę, który zasłynął z serii viralowych memów „Hide the pain Harold”.
O autorze
1 min czytania 2022-08-02

András Arató to węgierski inżynier, który po przejściu na emeryturę wziął udział w sesji fotograficznej i zapozował do serii stockowych zdjęć. Charakterystyczny uśmiech mężczyzny sprawił, że obrazy szybko stały się podstawą viralowych memów, a sam model został gwiazdą internetu.

Arató, dziś znany jako „Dziwny pan ze Stocka”, „Hide the pain Harold”, czy też „Człowiek mem”, został nawet bohaterem miniserialu o tytule „Behind The Pain”, który nawiązuje do internetowego przydomka mężczyzny.

Słynny uśmiech pojawia się także w najnowszej kampanii Vodafone. Firma zaprezentowała spoty, w których widzimy Andrása w kilku kłopotliwych sytuacjach – bohater zmaga się z nieznośnym upałem w biurze, przyjmuje mandat oraz staje się ofiarą kradzieży. Mimo to z twarzy mężczyzny nie schodzi uśmiech. Powód? Wycieczka do Dubaju i nowy samochód wygrane dzięki promocji Vodafone Happy.

Spoty promują program „Vodafone Happy”, który nagradza lojalność klientów. Operator telefonii komórkowej rozdaje punkty za lata „spędzone” z Vodafone oraz za dokonane zakupy. Następnie punkty można wykorzystać w konkursie marki prowadzonym za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Akcja jest promowana hasłem „Z Vodafone Happy nigdy nie stracisz nawet uśmiechu”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Vodafone It (@vodafoneit)

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się