Cztery nowe osoby dołączyły do zespołu 19 Południka

Zespół agencji 19 Południk powiększył się o 4 nowych pracowników. Zasilą oni dział kliencki, digital oraz graficzny. W ciągu roku skład osobowy agencji zwiększył się aż dwukrotnie, co idzie w parze z jej intensywnym rozwojem i realizacją nowych projektów.
O autorze
1 min czytania 2021-01-14

Na zdjęciu od lewej: Daniel Sowa, Ania Polok, Olga Lech, Bartek Siwek

Do działu klienckiego dołączyła Anna Polok, obejmując stanowisko junior account managera. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywała w branżach e-commerce / IT, odpowiadając za tworzenie contentu na kanały YouTube, Instagram, Facebook, LinkedIn oraz na blogi firmowe.

Dział digital powiększył się o dwie nowe osoby. Olga Lech objęła stanowisko junior digital project managera. Doświadczenia zawodowe zdobywała organizując szkolenia dla programistów w całej Polsce, a następnie w startupie zajmującym się biometrią behawioralną, którego klientem był m.in. mBank oraz ING Bank Śląski. Pracowała również jako product owner w Software House. Daniel Sowa objął z kolei stanowisko UX/UI designera. Posiada kilkuletnie doświadczenie w pracy dla marek takich jak Converse, Samsung, T-Mobile, Noble Place, innogy, Time Trend czy Medicover. Odpowiadał m.in. za realizację projektów w obszarach responsive web design, digital, branding, DTP, social media i outdoor.

Dział graficzny zasilił natomiast Bartłomiej Siwek, obejmując stanowisko graphic designera. Wcześniej pracował m.in. dla Mokate i 3DGence oraz współpracował z markami takimi jak ORLEN, Kärcher, WRC Magazyn Rajdowy czy Madej&Wróbel.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

19 Południk to niezależna agencja strategiczno – kreatywna. Zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii komunikacji, kampaniami 360°, brandingiem, projektowaniem opakowań oraz tworzeniem platform kreatywnych, stron www i aplikacji mobilnych. Pracuje dla marek takich jak Lotos, Kaufland, Dan Cake i innych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing