Na zdjęciu od lewej: Daniel Sowa, Ania Polok, Olga Lech, Bartek Siwek
Do działu klienckiego dołączyła Anna Polok, obejmując stanowisko junior account managera. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywała w branżach e-commerce / IT, odpowiadając za tworzenie contentu na kanały YouTube, Instagram, Facebook, LinkedIn oraz na blogi firmowe.
Zobacz również
Dział digital powiększył się o dwie nowe osoby. Olga Lech objęła stanowisko junior digital project managera. Doświadczenia zawodowe zdobywała organizując szkolenia dla programistów w całej Polsce, a następnie w startupie zajmującym się biometrią behawioralną, którego klientem był m.in. mBank oraz ING Bank Śląski. Pracowała również jako product owner w Software House. Daniel Sowa objął z kolei stanowisko UX/UI designera. Posiada kilkuletnie doświadczenie w pracy dla marek takich jak Converse, Samsung, T-Mobile, Noble Place, innogy, Time Trend czy Medicover. Odpowiadał m.in. za realizację projektów w obszarach responsive web design, digital, branding, DTP, social media i outdoor.
Dział graficzny zasilił natomiast Bartłomiej Siwek, obejmując stanowisko graphic designera. Wcześniej pracował m.in. dla Mokate i 3DGence oraz współpracował z markami takimi jak ORLEN, Kärcher, WRC Magazyn Rajdowy czy Madej&Wróbel.
19 Południk to niezależna agencja strategiczno – kreatywna. Zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii komunikacji, kampaniami 360°, brandingiem, projektowaniem opakowań oraz tworzeniem platform kreatywnych, stron www i aplikacji mobilnych. Pracuje dla marek takich jak Lotos, Kaufland, Dan Cake i innych.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing