TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Cztery złota dla VeloBanku w konkursie Dyrektor Marketingu Roku

Rok temu marka VeloBank nie istniała. Dziś to rozpoznawalny brand prężnie działającego banku z setkami tysięcy klientów i mocną pozycją rynkową. Potwierdzają to kolejne wyróżnienia – tym razem w kategorii marketingowej. Katarzyna Meissner odebrała nagrodę dla najlepszego Dyrektora Marketingu.
O autorze
1 min czytania 2023-11-17

16 listopada VeloBank został poczwórnie doceniony przez kapitułę konkursu Dyrektor Marketingu Roku, która nagradza najbardziej wyróżniających się ludzi marketingu w Polsce. Statuetki przyznawane są od 2010 r. Organizatorem tej dorocznej celebracji marketingowych osiągnięć firm i instytucji jest wydawca serwisu Mediarun.com.

W tym roku tytuł najlepszego Dyrektora Marketingu i Sprzedaży oraz prestiżowe Grand Prix 2023 w konkursie otrzymała Katarzyna Meissner, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBank. Nadzoruje ona pracę trzech jednostek: Departamentu Marketingu, Biura Komunikacji Wewnętrznej oraz Biura Public Relations. Odpowiada za strategię marki i całokształt działań budujących jej wizerunek. Jury doceniło wyjątkowe osiągnięcia Katarzyny Meissner w zakresie przeprowadzonego rebrandingu VeloBanku. Laureatka nie tylko zbudowała i zmotywowała zespół do pracy, w ekstremalnie krótkim czasie, ale też ma swój udział w zaprojektowaniu nowej i wyróżniającej się marki na rynku bankowym. VeloBank od początku działa w metodyce eXtreme Agile i nie zwalnia tempa. Wsłuchuje się w potrzeby i oczekiwania klientów, wdraża innowacje i wypracowuje świetne wyniki rynkowe. W zakresie nowo otwartych VeloKont, flagowego rachunku osobistego, zdołał już z nawiązką zrealizować cel wyznaczony na 2023 r.

Zasługi teamu marketingowego VeloBanku również spotkały się z uznaniem kapituły konkursu, która przyznała mu statuetkę w kategorii zespołowej doceniając spektakularną zmianę marki i przeprowadzenie banku przez rok pełen wyzwań biznesowych i komunikacyjnych. Osobno doceniono również sam proces rebrandingu, przeprowadzony w rekordowym tempie 5 tygodni i w niezwykłych warunkach rynkowych.

Jesteśmy w bardzo wymagającym, wyjątkowym momencie. Z jednej strony rok temu marki Velo jeszcze nie było, z drugiej za chwilę poznamy naszego nowego inwestora oraz zaczniemy nowy rozdział tej historii. W paru słowach brzmi to dość prosto. A przecież po drodze był i ekstremalnie szybki rebranding, i tworzenie komunikacji z barierami budżetowymi wynikającymi z ograniczeń procesu resolution i wreszcie, a w zasadzie przede wszystkim: budowanie zespołu. Od początku wiedzieliśmy, że skoro nie olśnimy skalą, to musimy zbudować wyróżniającą się komunikację. Dlatego stworzyliśmy brand, który jest trochę buntownikiem w sektorze bankowym. Opowiadamy o naszych produktach i usługach w sposób transparentny, dodając im jednocześnie lekkości i odrobinę luzu. Wykorzystaliśmy globalne trendy wplatając „Velo” w nazwy własne oferowanych rozwiązań. Tym samym jeszcze lepiej podkreślamy nasze bankowe i fintechowe DNA. Ten sukces to zasługa całego zespołu i naszego holistycznego podejścia do marketingu, komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej VeloBanku. No i oczywiście efekt tego, że my to Velo po prostu… Love… – mówi Katarzyna Meissner, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBank.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj