Ponieważ cydr powstaje w zgodzie z naturalnym cyklem natury, nic w tym procesie nie jest robione na czas. Tu jedynym dozorcą jest natura i to ona decyduje, kiedy można zacząć zbierać jabłka, tłoczyć cydr, przelewać do butelek i, w końcu, pić.
Naszym zadaniem było stworzenie loga, systemu tożsamości wizualnej oraz projektów opakowań dla cydru Kwaśne Jabłko.
Zobacz również
Projekt miał odzwierciedlać rzemieślniczy charakter cydru i jednoznacznie sugerować że jest to cydr z wyższej półki. Premium, ale bez zadęcia, w końcu to cydr, nie wino.
Projekt powinien uchwycić naturalny rytm pór roku, ponieważ to właśnie Natura jest głównym twórcą tego cydru, ludzie jedynie jej asystują.
Młody, współczesny, nie poddający się modzie, oryginalny, indywidualny, niepodrabialny
Zaprojektowane zostały dwie linie cydrów: linia musująca w edycji wiosna, lato i jesień, oraz linia cydrów cichych z poszczególnych szczepów jabłek: Reserva Kloben, Reserva Waltersdorf i Tropikalny.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Cecha rzemiosła jest transponowana na poziomie brandingu (krój liter, ilustracje)
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Projekt opakowań cydru musujący oparty jest na umownie potraktowanej poetyce miejsca.
W dziko rosnącą jabłonkę wpatruje się kot. Jabłonka zmienia się zgodnie z porami roku, kwitnie na butelce cydru wiosennego, owocuje na letnim i jesieni się na butelce jesiennego. Krój liter i charakter ilustracji podkreślają rzemieślniczą istotę Kwaśnego Jabłka.
W przypadku cydru cichego etykieta wygląda jak banderola osobiście wypełniona przez mistrza tłoczni. Każda z butelek sygnowana jest jego podpisem