Dermika to powstała ponad 20 lat temu marka kosmetyków z segmentu premium, oferująca Polkom najnowsze zachodnie technologie w przystępnych, krajowych cenach. Przez lata budowana jako marka luksusowa, z czasem zaczęła zaczęła tracić jednolity charakter marki i wizerunek.
Czteryczwarte stanęło przed zadaniem oddania poprzez design pierwotnego ducha marki – eleganckiej, z klasą, nieco tajemniczej, a także podniesienia jej postrzeganej jakości i ujednolicenia designu opakowań. Celem projektu było opracowanie identyfikacji wizualnej odzwierciedlającej nowe pozycjonowanie i stworzenie spójnej architektury, w oparciu o którą będą powstawały opakowania do poszczególnych linii produktowych.
Zobacz również
– Koncept wypracowany przez naszych projektantów w pełni realizuje założenia strategiczne marki. Osią projektu stała się litera „D”, która przybiera coraz to nowe formy, jest subtelną ozdobą, zwieńczeniem projektu, a jednocześnie buduje unikalność i wyróżnialność produktów Dermika na półce – powiedziała Julia Poławska-Jarząb, Project Manager w Czteryczwarte Brand Design.
Uwzględniając dotychczasowy dorobek marki, projektanci z Czteryczwarte stworzyli nową, uporządkowaną architekturę, umożliwiającą tworzenie eleganckich, kobiecych opakowań. Jak dotąd przełożyli ją również na 15 linii kosmetyków (łącznie ponad 80 SKU), które sukcesywnie są wprowadzane na rynek.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach