„Czułe historie” marki TOUS na Dzień Matki

W prasie i Internecie trwa kolejna odsłona kampanii reklamowej marki TOUS. Za zakup mediów i realizację projektu odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann).
O autorze
1 min czytania 2015-05-18

Kolejna odsłona „Czułych historii” marki TOUS koncentruje się wokół Dnia Matki. Działania komunikacyjne w ramach kampanii „Czułe historie” realizowane są w Internecie oraz prasie. Spoty odnoszą się bezpośrednio do strony internetowej www.TOUS.com, na którą kierowani są internauci i czytelnicy. Kampania bazuje na ciepłym, wzruszającym klipie podejmującym temat czułości i miłości w rodzinie. 

Pogodny klip zamieszczony jest na oficjalnej stronie marki. Stanowi zwiastun najnowszej kampanii reklamowej kolekcji biżuterii na sezon Wiosna – Lato 2015. W filmie przedstawiono historię członków rodziny spędzających wspólnie 15 minut dziennie. Producentką klipu jest María Sosa (Sofa Experience), współpracująca wcześniej z marką TOUS. Zdjęcia do kampanii wykonał Nacho Alegre (Motif Management). W eleganckiej produkcji zaprezentowano barwne portrety mamy, taty i córki. W estetyczny sposób zaprezentowano także nową kolekcję biżuterii marki TOUS na sezon Wiosna – Lato 2015.

Za zakup mediów i koordynację kampanii odpowiada dom mediowy UM. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj