W ramach ogólnopolskiej promocji konsumenckiej Ferrero Polska pod nazwą „Bueno Czwartki”, za 3 opakowania Kinder Bueno otrzymamy możliwość zakupu biletu na dowolny czwartkowy seans filmowy w specjalnej cenie 10zł.
Aby skorzystać z promocji należy zarejestrować się na stronie akcji www.kinderbueno.pl i tam dokonać wyboru interesującego nas czwartkowego seansu. W akcji bierze udział ponad 120 kin w całej Polsce, których pełną listę znajdziemy na stronie Kinder Bueno. Partnerami akcji są ogólnopolska sieć multipleksów MULTIKINO oraz broker reklamy w kinach tradycyjnych KINADS.
Zobacz również
Promocja będzie obowiązywała w każdy czwartek przez blisko 4 miesiące, aż do 3 stycznia 2013 roku.
Akcja „Bueno Czwartki” jest częścią kampanii reklamowej, która obejmuje działania reklamowe w telewizji, radiu, kinie, prasie, na outdorze i w internecie. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]