Sieć kin Helios po raz czwarty przekazała komunikację SoMe marki agencji Socialtime.
Współpraca sięga 2018 roku, kiedy to sieć poszukiwała wsparcia w marketingu internetowym, którego głównym celem było ujednolicenie wizualne publikacji, zbudowanie licznej i zaangażowanej społeczności oraz dotarcie do szerszej grupy użytkowników Internetu za pomocą płatnych kampanii.
Zobacz również
Projektem zarządza account executive Ania Chmielińska, natomiast za kwestie wykonawcze odpowiadają junior social media specialists: Patryk Kunach i Karolina Bartkiewicz oraz performance specialist Patryk Goleniewski.
Komunikacja jest zróżnicowana, tak aby podkreślić dostępność i uniwersalność kina: treści kierowane są do fanów zarówno filmów mainstreamowych, jak i ambitnych produkcji, do rodziców chcących rozszerzyć rozrywkę dzieci o wizyty w kinie, a także do koneserów – odbiorców skomplikowanych i niszowych filmów. Działania social mediowe są wspierane płatnymi kampaniami reklamowymi, które pozwalają dotrzeć do szczegółowo wybranych odbiorców, jak na przykład osób narodowości ukraińskiej, dla których emitowane są specjalne seanse w ojczystym języku tej grupy.
Zespół agencji był także odpowiedzialny za koordynację działań marki w obliczu pandemii Covid-19. Okres zamknięcia kin stał się momentem wzmożonej komunikacji digitalowej, aby niejako zastąpić tę rozrywkę na żywo za pomocą relacji z marką online. Takie działania pozwoliły utrzymać kontakt z widzem oraz informować na bieżąco o wszelkich zmianach.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
W obliczu możliwości zaproszenia widzów do kin – ale pod warunkiem przestrzegania zmiennych obostrzeń reżimu sanitarnego – agencja wsparła sieć we wprowadzeniu podziału na: „Bilet Kinowy” oraz „Bilet Kinowy Certyfikat Covid”. To przejrzyste rozwiązanie pozwala weryfikować liczbę zajętych miejsc na sali kinowej, a także jasno określa zasady, do których zobowiązana jest sieć w związku z aktualnymi przepisami.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Cały zespół agencji, który współpracuje z Heliosem, dobrze rozumie specyfikę pracy kina i jest dla nas realnym wsparciem. Doceniamy kreatywność oraz świetną organizację pracy po stronie Social Time. Jesteśmy zadowoleni z efektów kampanii reklamowych paid social oraz z działań organicznych, które budują rozpoznawalność marki Helios w Polsce. Czwarty rok współpracy zapowiada się intensywnie i wierzymy, że z trudnej obecnie sytuacji pandemicznej wyjdziemy obronną ręką – mówi Sylwia Fornalczyk, dyrektor marketingu digital/B2C w sieci kin Helios.