Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Czwórka i Digital Kingdom otwierają nowy rozdział marketingu muzycznego

Czwórka Polskie Radio we współpracy z agencją interaktywną Digital Kingdom rozpoczynają nowatorską kampanię wizerunkową radia.
O autorze
1 min czytania 2015-05-07

Znana z promowania nowych brzmień oraz wykorzystywania nowoczesnych technologii stacja od kwietnia wystartowała z nowym cyklem content marketingowym pod nazwą Żywy Gig. Żywy Gig to muzyczne spotkania artystów reprezentujących zupełnie odmienne spojrzenia na muzykę. W pierwszej odsłonie wystąpili Dawid Podsiadło oraz duet producentów klubowych Flirtini, by zagrać napisany specjalnie dla Czwórki utwór.

Poprzez zderzenie mocnych muzycznych kontrastów stacja chce podkreślić swoje oryginalne podejście do kultury i i wpływ na kreowanie trendów w polskiej radiofonii i muzyce. „Zależało nam na tym, by promując nasze wartości i walory, dać jednocześnie odbiorcom nową treść wysokiej jakości, która jest esencją Czwórki” – powiedziała dyrektor stacji, Iwona Kostka.

Premiera cyklu Żywy Gig odbyła się 6 maja na antenie Czwórki. Występ był rejestrowany i transmitowany na żywo ze studia stacji, zapis video jest dostępny na portalu Youtube.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj