Zmęczona, przytłoczona mama, która pragnie zapewnić życie pełne miłości swojemu synowi, nie zdaje sobie sprawy, dlaczego przy każdej wspólnej czynności z synem towarzyszą im butelki, a ten fakt delikatnie napędza historię chłopca, który używa ich, aby „zebrać” w nich radość, miłość, zabawę i całą gamę emocji, których doświadcza z mamą.
Większość reklamodawców pokazuje perfekcyjne życie, błyszczące meble, uśmiechnięte rodziny i nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że prawdziwe życie wygląda zgoła inaczej. IKEA stawia w swojej komunikacji na naturalizm i odwzorowanie codzienności. Bo przecież jest tam, gdzie dzieje się życie.
Zobacz również
PS
Motyw samotnego rodzicielstwa widzieliśmy już w spocie marki. Samotna matka wraca wieczorem do domu, gdzie zastaje obraz, który powoduje u niej załamanie, wychodzi z mieszkania, by po chwili uśmiechnąć się do siebie
PS2
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Ale brand to nie tylko wzruszenia, łzy i piękne sceny. Marka już raz stworzyła reklamy, które są bezwzględnie pozbawione energii, muzyki, a hipnotyzują każdego, kto tylko zerknie na produkcję…
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS3
Dziś Mikołajki, więc zadamy Wam pytanie, zastanawialiście się co by było gdyby wszyscy mieli numer telefonu do Mikołaja?
PS4
Chcecie więcej świątecznych reklam, zajrzycie → tutaj!