Czy innowacja jest wrogiem korporacji? Netguru zaprasza na Disruption Forum: Innovation Labs

Polska spółka technologiczna zaprasza na kolejną edycję Disruption Forum, w którym wezmą udział eksperci ds. innowacji z takich firm, jak Citi Ventures, Sanofi, Roche, Mastercard, Rabobank czy Deutsche Bank Innovation Labs. Wydarzenie odbędzie się online już w czwartek 22 października.
O autorze
1 min czytania 2020-10-16

Jak pozyskiwać startupy do współpracy nad innowacjami w korporacjach? Czy przyszłość należy do banków, czy do fintechów? Jak efektywnie zarządzać innowacjami w branży healthcare? 

To tylko kilka pytań, z którymi zmierzą się goście najbliższej edycji Disruption Forum, serii spotkań dla innowatorów organizowanych od 2017 r. przez Netguru. Disruption Forum: Innovation Labs odbędzie się w całości online. Rejestracja jest darmowa (link poniżej), wybrane panele będą także transmitowane na kanałach społecznościowych firmy. 

Na liście ekspertów zaproszonych przez Netguru znaleźli się m.in. Rohit Kumar (Director, Products and Innovation w Mastercard), Katya Lobynko (Global IT Innovation – Head of Europe at Sanofi), Laura Barrabia Gil (Head of Exploration at Roche), Andrew Haarsager (Head of Retail Innovation Lab w Cartier), oraz Peter Collingridge (EMEA Head, D10x at Citi Ventures). 

Zarejestrowani uczestnicy Disruption Forum będą mieli możliwość networkingu, dyskusji oraz zadawania pytań w trakcie poszczególnych sesji i paneli. Wybrane pytania zostaną przedstawione ekspertom występującym na „wirtualnej scenie”. Całość odbędzie się w języku angielskim. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W poprzednich edycjach Disruption Forum brały udział takie marki i organizacje, jak m.in.: Revolut, N26, B Lab Europe, Delivery Hero, UBS, Danone Manifesto Ventures, Social Impact Alliance for CEE, IKEA czy Ashoka Poland. 

Wydarzenie odbędzie się online już w czwartek 22 października. Więcej informacji znajduje się na stronie. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się