„Czy mój pies kłamie?”: Wykrywacz kłamstw od Pedigree pomaga walczyć z otyłością u czworonogów

„Czy mój pies kłamie?”: Wykrywacz kłamstw od Pedigree pomaga walczyć z otyłością u czworonogów
Niejeden psiak mógłby jeść non stop, jednak niekontrolowane spożycie karmy to prosta droga do nadwagi i otyłości. Z pomocą przychodzi Lie Detector od Pedigree, czyli wykrywacz kłamstw dla czworonogów.
O autorze
1 min czytania 2025-04-04

69% właścicieli australijskich psów zgłasza, że ​​ich pupil ma nadwagę. Z tym powszechnym problemem postanowiła walczyć marka karmy dla czworonogów Pedigree, i tak powstał psi wykrywacz kłamstw.

Niewielkie urządzenie przypina się do psiej obroży, na telefon pobiera się specjalną aplikację i już można w łatwy sposób zadbać o to, aby nasz pupil niepotrzebnie się nie przejadał.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Lie Detector od Pedigree pozwala ustalić, jaka ilość karmy ma zostać podana psu ze względu na jego rasę, wielkość i ilość ruchu. Następnie urządzenie monitoruje poziom aktywności zwierzęcia na podstawie czasu wysokiej i niskiej intensywności, a wszystko po to, aby obliczyć jego spalanie kalorii, jednocześnie śledząc spożycie karmy i smaczków 24 godziny na dobę.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Kluczem do utrzymania zdrowej wagi psa jest dobre odżywianie i wiedza o tym, ile należy podawać psu. Mimo to 76% właścicieli psów przyznaje się do podawania psu dodatkowego jedzenia poza regularnymi posiłkami przynajmniej raz w tygodniu. Pedigree Lie Detector to świetny sposób na wspieranie właścicieli zwierząt w kontrolowaniu wagi ich psa, a ostatecznym celem jest spędzenie razem kolejnych wspaniałych lat – tłumaczy Nicola Paroissien, dyrektor marki Pedigree.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kampania rozpoczęła się 3 kwietnia br. od działań PR. Badania i komentarze behawiorysty Nathana Williamsa zdominowały nagłówki wiadomości w telewizji śniadaniowej, radiu i mediach internetowych. W działania zaangażowali się influencerzy, którzy pokazują, jak daleko ich futrzani kłamcy posuną się, aby zdobyć więcej jedzenia, a ich obserwatorzy mają szansę wygrania własnego wykrywacza kłamstw Pedigree.

W całej Australii można zobaczyć nośniki OOH i DOOH, na których psy nazywane są kłamcami.

Wszystkie materiały prowadzą właścicieli do strony WWW z kalkulatorem żywienia Pedigree, gdzie mogą dowiedzieć się więcej o produktach marki i wziąć udział w losowaniu wykrywacza kłamstw.

Za realizację kampanii „Lie Detector” odpowiada agencja Colenso BBDO.

Zdjęcia: Pedigree

PS Orkiestra z ogonem: Pedigree stworzyło muzykę na podstawie merdania psich ogonków