Na te i wiele innych pytań związanych ze sposobem, w jaki postrzegamy wodę, odpowiada nowa kampania marki BRITA „Think Your Water”. Do udziału w niej marka BRITA zaprosiła dwie ambasadorki – Olkę Osadzińską oraz Anię Skurę.
Najnowsza kampania marki BRITA, lidera w kategorii filtracji wody kranowej, bazuje na idei zadawania konsumentom z pozoru prostych pytań dotyczących sposobów i sytuacji, w jakich wykorzystują wodę. Ponadto kampania dotyka tematów związanych z nawykami Polaków oraz ich świadomością ekologiczną. Hasłem przewodnim akcji jest „Think Your Water”, dające szerokie pole do interpretacji poruszanych tematów oraz podkreślające szereg korzyści płynących z filtrowania wody. Filtracja popularnej „kranówki” to proste, ekologiczne i opłacalne rozwiązanie, dzięki któremu konsumenci zyskują niemal nieograniczony dostęp do smacznej i świeżej wody.
Zobacz również
Osią działań jest kampania kontentowa prowadzona z udziałem dwóch ambasadorek, które swoim stylem życia, wyznawanymi wartościami i otwartością na zmiany oraz nowości odzwierciedlają idee marki BRITA. Z ich udziałem powstała seria krótkich, dynamicznych filmów pokazujących ich codzienność, a także pozwalają uzmysłowić konsumentom, że picie smacznej i świeżej wody filtrowanej jest prostsze i przyjemniejsze niż sądzimy. Olka Osadzińska to uznana ilustratorka – jej charakterystyczne prace i grafiki zostały docenione przez wiele polskich i zagranicznych magazynów modowych. Ania Skura to jedna z najpopularniejszych blogerek modowych w Polsce, dla której ważna jest aktywność fizyczna i zdrowe żywienie.
W dalszym ciągu blisko połowa Polaków nie pije wody kranowej. Wskazując szereg absurdów związanych z piciem i pozyskiwaniem wody, BRITA chce skłonić do refleksji i jednocześnie uzmysłowić, jak wiele różnorodnych potrzeb można zaspokoić dzięki filtracji „kranówki”. Nakłaniamy do realizacji pewnej idei, stąd też pomysł na stworzenie kampanii z udziałem ambasadorek, które podzielają nasze wartości i realizują je w swoim życiu. To dynamiczne i kreatywne osoby – przy ich pomocy pragniemy również pokazać, jak bardzo zmieniają się same produkty do filtracji wody: są innowacyjne i zaprojektowane zgodnie z najnowszymi trendami. Wierzymy, że dzięki tej kampanii uda nam się przedstawić filtrację z nieco innej niż dotychczas perspektywy i zachęcić nowe grupy konsumentów do jej wypróbowania – mówi Maja Kulikowska, dyrektor marketingu BRITA Polska
Kampanii marki BRITA „Think Your Water” towarzyszy wprowadzenie nowych, designerskich produktów w czterech energetycznych kolorach. Są to butelki filtrujące z linii BRITA fill&go Vital oraz dzbanki filtrujące BRITA fill&enjoy Fun. Dzięki nim osoby, które podobnie jak Olka Osadzińska czy Ania Skura, żyją aktywnie i lubią otaczać się designerskimi, ale zarazem funkcjonalnymi przedmiotami, mogą na bieżąco cieszyć się smakiem świeżej i smacznej wody filtrowanej. Za działania public relations, współpracę z ambasadorkami oraz komunikację w kanałach social media odpowiada agencja Multi Communications, za realizację filmów – Propeller. Kampania wspierana jest także aktywnościami w digitalu, które prowadzone są przez Mr Target.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Więcej informacji o kampanii na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Ola Osadzińska w kampanii BRITA:
Ania Skura w kampanii BRITA: