Czy myślimy czasami o… wodzie? Rusza nowa kampania BRITA „Think Your Water”

Czemu mamy kupować wodą za każdym razem, gdy chce nam się pić? Plastikowe butelki rozkładają się aż 400 lat. Dlaczego więc używamy ich tylko raz?
O autorze
2 min czytania 2016-06-21

Na te i wiele innych pytań związanych ze sposobem, w jaki postrzegamy wodę, odpowiada nowa kampania marki BRITA „Think Your Water”. Do udziału w niej marka BRITA zaprosiła dwie ambasadorki – Olkę Osadzińską oraz Anię Skurę. 

Najnowsza kampania marki BRITA, lidera w kategorii filtracji wody kranowej, bazuje na idei zadawania konsumentom z pozoru prostych pytań dotyczących sposobów i sytuacji, w jakich wykorzystują wodę. Ponadto kampania dotyka tematów związanych z nawykami Polaków oraz ich świadomością ekologiczną. Hasłem przewodnim akcji jest „Think Your Water”, dające szerokie pole do interpretacji poruszanych tematów oraz podkreślające szereg korzyści płynących z filtrowania wody. Filtracja popularnej „kranówki” to proste, ekologiczne i opłacalne rozwiązanie, dzięki któremu konsumenci zyskują niemal nieograniczony dostęp do smacznej i świeżej wody. 

Osią działań jest kampania kontentowa prowadzona z udziałem dwóch ambasadorek, które swoim stylem życia, wyznawanymi wartościami i otwartością na zmiany oraz nowości odzwierciedlają idee marki BRITA. Z ich udziałem powstała seria krótkich, dynamicznych filmów pokazujących ich codzienność, a także pozwalają uzmysłowić konsumentom, że picie smacznej i świeżej wody filtrowanej jest prostsze i przyjemniejsze niż sądzimy. Olka Osadzińska to uznana ilustratorka – jej charakterystyczne prace i grafiki zostały docenione przez wiele polskich i zagranicznych magazynów modowych. Ania Skura to jedna z najpopularniejszych blogerek modowych w Polsce, dla której ważna jest aktywność fizyczna i zdrowe żywienie. 

W dalszym ciągu blisko połowa Polaków nie pije wody kranowej. Wskazując szereg absurdów związanych z piciem i pozyskiwaniem wody, BRITA chce skłonić do refleksji i jednocześnie uzmysłowić, jak wiele różnorodnych potrzeb można zaspokoić dzięki filtracji „kranówki”. Nakłaniamy do realizacji pewnej idei, stąd też pomysł na stworzenie kampanii z udziałem ambasadorek, które podzielają nasze wartości i realizują je w swoim życiu. To dynamiczne i kreatywne osoby – przy ich pomocy pragniemy również pokazać, jak bardzo zmieniają się same produkty do filtracji wody: są innowacyjne i zaprojektowane zgodnie z najnowszymi trendami. Wierzymy, że dzięki tej kampanii uda nam się przedstawić filtrację z nieco innej niż dotychczas perspektywy  i zachęcić nowe grupy konsumentów do jej wypróbowania – mówi Maja Kulikowska, dyrektor marketingu BRITA Polska 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampanii marki BRITA „Think Your Water” towarzyszy wprowadzenie nowych, designerskich produktów w czterech energetycznych kolorach. Są to butelki filtrujące z linii BRITA fill&go Vital oraz dzbanki filtrujące BRITA fill&enjoy Fun. Dzięki nim osoby, które podobnie jak Olka Osadzińska czy Ania Skura, żyją aktywnie i lubią otaczać się designerskimi, ale zarazem funkcjonalnymi przedmiotami, mogą na bieżąco cieszyć się smakiem świeżej i smacznej wody filtrowanej. Za działania public relations, współpracę z ambasadorkami oraz komunikację w kanałach social media odpowiada agencja Multi Communications, za realizację filmów – Propeller. Kampania wspierana jest także aktywnościami w digitalu, które prowadzone są przez Mr Target. 

Więcej informacji o kampanii na stronie

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Ola Osadzińska w kampanii BRITA:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Ania Skura w kampanii BRITA: