Czy tokeny NFT zniszczą nasze środowisko? #TRENDBOOK (podcast)

Czy tokeny NFT zniszczą nasze środowisko? #TRENDBOOK (podcast)
Tokeny NFT w wynikach wyszukiwań są już popularniejsze od kryptowalut. Popularne kolekcje – takie jak Bored Ape Yacht Club są już rozpoznawalne na całym świecie. Nic dziwnego, że marki zaczynają korzystać z tokenów NFT, ale czy powinny? Sprawdź specjalny odcinek NowyMarketing Podcast.
O autorze
1 min czytania 2022-04-08

Niewymienialne tokeny, znane także jako tokeny NFT to oparte o blockchain cyfrowe „produkty”. Tokenizacji poddaje się już wszystko – sztukę, ludzkie ciało, czy nawet „uczucie”. Bored Ape Yacht Club, Fancy Bears Metaverse, CryptoPunks – to tylko niektóre najpopularniejsze kolekcje NFT, które osiągają niesłychaną wartość.

Fenomenem tokenów NFT zainteresowały się takie marki jak Adidas czy polskie Maspex. Z tokenów chcą korzystać także studia gamedevowe, choć gracze przeciwko nim się buntują. I właśnie – dlaczego biznes jest często tak zachwycony tokenami NFT, a konsumenci wręcz przeciwnie? Czy ślad węglowy pozostawiany przez tokeny NFT jest rzeczywistym problemem? Czy NFT mają realne zastosowania dla konsumentów? Czy to kolejna spekulacja?

Na te i wiele innych pytań w naszym specjalnym odcinku NowyMarketing Podcast poświęconemu stricte tokenom NFT odpowiadają eksperci branżowi: Bartek Bilicki ze SmartVerum i Krzysztof Ścibiorek z Norion.

To epizod, który powstał wraz z wydaniem naszego Trendbooka poświęconego trendom w marketingu – w tym także tokenom NFT. Więcej informacji o nich znajdziesz w nim, jak i w rozszerzonej wersji artykułu na naszej stronie internetowej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pobierz Trendbook NowegoMarketingu 2022

Sprawdź również: