TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Czy tokeny NFT zniszczą nasze środowisko? #TRENDBOOK (podcast)

Czy tokeny NFT zniszczą nasze środowisko? #TRENDBOOK (podcast)
Tokeny NFT w wynikach wyszukiwań są już popularniejsze od kryptowalut. Popularne kolekcje – takie jak Bored Ape Yacht Club są już rozpoznawalne na całym świecie. Nic dziwnego, że marki zaczynają korzystać z tokenów NFT, ale czy powinny? Sprawdź specjalny odcinek NowyMarketing Podcast.
O autorze
1 min czytania 2022-04-08

Niewymienialne tokeny, znane także jako tokeny NFT to oparte o blockchain cyfrowe „produkty”. Tokenizacji poddaje się już wszystko – sztukę, ludzkie ciało, czy nawet „uczucie”. Bored Ape Yacht Club, Fancy Bears Metaverse, CryptoPunks – to tylko niektóre najpopularniejsze kolekcje NFT, które osiągają niesłychaną wartość.

Fenomenem tokenów NFT zainteresowały się takie marki jak Adidas czy polskie Maspex. Z tokenów chcą korzystać także studia gamedevowe, choć gracze przeciwko nim się buntują. I właśnie – dlaczego biznes jest często tak zachwycony tokenami NFT, a konsumenci wręcz przeciwnie? Czy ślad węglowy pozostawiany przez tokeny NFT jest rzeczywistym problemem? Czy NFT mają realne zastosowania dla konsumentów? Czy to kolejna spekulacja?

Na te i wiele innych pytań w naszym specjalnym odcinku NowyMarketing Podcast poświęconemu stricte tokenom NFT odpowiadają eksperci branżowi: Bartek Bilicki ze SmartVerum i Krzysztof Ścibiorek z Norion.

To epizod, który powstał wraz z wydaniem naszego Trendbooka poświęconego trendom w marketingu – w tym także tokenom NFT. Więcej informacji o nich znajdziesz w nim, jak i w rozszerzonej wersji artykułu na naszej stronie internetowej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pobierz Trendbook NowegoMarketingu 2022

Sprawdź również: