Czy uwierzysz, jeśli w KFC zaserwują Ci ekologicznego burgera?

Czy uwierzysz, jeśli w KFC zaserwują Ci ekologicznego burgera?
W ubiegłym tygodniu, KFC w Wielkiej Brytanii i Irlandii zaskoczyło kampanią w social mediach. Marka zaproponowała, abyś poddał się modzie „czystego jedzenia”!
O autorze
0 min czytania 2017-03-02

W reklamie dziewczyna wyjaśnia, jak zrobić Clean Eating Burger, przy wykorzystaniu prostych składników: białego kalafiora, gotowanej piersi z kurczaka, kostek lodu, jarmużu, niesłodzonego migdałowego jogurtu i w pełni naturalnych nasion chia.

W informacji prasowej KFC podaje, że pomysł na kampanię powstał ze zmęczenia konsumentów, dotyczącego trendu na „czyste jedzenie”.

Dlatego sieć fastfoodów, zamiast serwować super zdrowego burgera, wdraża nowy rodzaj hamburgera – z super podwójną porcją sera – „The Dirty Louisiana”. Zawiera filet z kurczaka, trzy sosy, dwie warstwy sera, ogórek i hash browns, czyli smażone śniadaniowe ziemniaki.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

KFC wyśmiewa trend przesadnie zdrowej żywności, a McDonald’s w nowej kampanii promującej McCafe wyśmiewa hipsterskie kawiarnie, pokazując w swoim spocie m.in. minimalistyczne porcje kawy, czy wygórowane ceny!

Słuchaj podcastu NowyMarketing