Święta Bożego Narodzenia to chwile, które tradycyjnie spędzamy w gronie najbliższych. Jednak wielu starszym osobom okres ten kojarzy się w przykry sposób – ze szczególną ciszą i samotnością. W tym roku z powodu pandemii ich izolacja społeczna jest jeszcze bardziej dotkliwa. W pomoc seniorom postanowiła włączyć się marka Cukier Królewski. Przekaże ona 10 tys. złotych za każdy tysiąc zdjęć wypieków, które internauci udostępnią na Instagramie z #NajlepszeJestBlisko lub na www.najlepszejestblisko.pl. Środki zostaną przekazane na organizację świąt dla podopiecznych Stowarzyszenia mali bracia Ubogich.
Ze względu na bezpieczeństwo seniorów, zamiast tradycyjnego wspólnego spotkania wigilijnego, wolontariusze Stowarzyszenia mali bracia Ubogich w okresie świątecznym odwiedzą potrzebujące osoby, by umilić im czas zwykłą rozmową oraz przekazać wigilijny posiłek ufundowany dzięki marce Cukier Królewski i darczyńcom Stowarzyszenia. Za pomocą nowych technologii pomogą również podopiecznym połączyć się z innymi seniorami i wolontariuszami, by wspólnie zaśpiewać kolędy i złożyć sobie życzenia. To wszystko pozwoli stworzyć prawdziwą bożonarodzeniową atmosferę w domach ludzi potrzebujących.
Zobacz również
Marka stawia na media społecznościowe
Akcja Cukru Królewskiego na rzecz starszych, samotnych osób rozpoczęła się 23 listopada i potrwa do 23 grudnia. Komunikacja projektu prowadzona jest głównie w mediach społecznościowych. W promowanie projektu zaangażowali się influencerzy współpracujący już wcześniej z marką: najmłodszy zwycięzca polskiego Masterchefa – Damian Kordas, Marta Lech-Maciejewska z bloga „Super Styler”, Paulina i Kasia Błędowska z kanału Youtube „O matko i Córko” oraz Angelika „Andziaks” Zając. Do włączenia się w akcję konsumentów namawiają również Ola Tatka, Monika Molecka (@pysznieczyniepysznie) oraz Sylwia Dróżdż (@obiaddlataty).
Marka przygotowała także spot zachęcający do włączenia się w akcję. Jego reżyserką jest reprezentowana przez Papaya Films Kamila Tarabura, za produkcję odpowiada Papaya Films, a scenariusz opracowała agencja Insignia. Spot promowany będzie w serwisie YouTube oraz Player.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za organizację i koordynację akcji odpowiada agencja Insignia. Komunikacją PR zajmuje się krakowska agencja Open Media.
Słuchaj podcastu NowyMarketing