Kampania reklamowa Storytel Polska obejmująca spoty telewizyjne, outdoor, reklamę mobilną na autobusach miejskich oraz kampanię performance w internecie i social media. Działania zostały rozłożone w czasie, dlatego kolejne odsłony kampanii pod hasłem „Czytaj tak, jak chcesz”, będą widoczne do końca 2018 roku.
Dane Stowarzyszenia Amerykańskich Wydawców pokazują, że po latach stagnacji w branży, za oceanem wydawcy dostrzegli już ogromny potencjał w audiobookach i w ostatnich pięciu latach potroili przychody z tego tytułu. Rynek e-booków spada, rynek audiobooków rośnie. Bardzo szybko rośnie. Na świecie co dziesiąta książka sprzedawana jest już właśnie w formacie audio. Ten trend dociera powoli również do Polski, co obserwujemy na podstawie przyrostów naszych użytkowników. Realizujemy skrupulatnie nasz cel – być aplikacją pierwszego wyboru, jeżeli chodzi o audiobooki.
Zobacz również
Nasza kampania natomiast otwiera intensywne półrocze dla Storytel Polska. Do końca 2018 roku planujemy jeszcze wydanie kilku nowych seriali do słuchania. Miedzy innymi z Borysem Szycem, Cezarym Pazurą czy Andrzejem Bargielem w rolach głównych. Będzie trochę zimy i historie prosto z Kalifornii, czyli każdy znajdzie coś dla siebie u nas w aplikacji. I dokładnie tak brzmi hasło w naszych spotach, czyli tysiące historii wartych słuchania, gdzie chcesz i kiedy chcesz – MÓWI JAKUB BARZAK, MARKETING MANAGER STORYTEL POLSKA.
Spoty telewizyjne promujące Storytel będą emitowane do końca roku zarówno w stacjach ogólnopolskich jak TVN, Polsat i TVP, oraz w kanałach tematycznych.
W ramach kampanii mieszkańcy stolicy zobaczą dodatkowo gigantyczny mural, który powstanie tuż obok stacji Metra Politechnika. Mural będzie poświecony nowemu serialowi do słuchania z serii Storytel Original pt. „Nowe Życie” autorstwa Jakuba Małeckiego. Za realizację przedsięwzięcia odpowiada Good Looking Studio. Autorem kreacji jest Dark Crayon a sesji foto Angelina Stasiak.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Koncepcję nowej kampanii Storytel i kreacje reklamowe przygotowała międzynarodowa agencja B-Reel.
Słuchaj podcastu NowyMarketing