Szopy wystąpiły w kampanii reklamowej, informując o zaletach czytelni online (wypożyczanie książek i czasopism bez wychodzenia z domu, duża liczba tytułów do wyboru, możliwość noszenia całego księgozbioru ze sobą) oraz o darmowych zapisach do czytelni online. Do 11.10.2014 na stronie Goethe-Institut można zarejestrować się w bazie użytkowników i zacząć korzystać z czytelni online.
Onleihe to rozwiązanie zarówno dla osób doskonale znających niemiecki, jak i dla uczących się.
Zobacz również
Kampania obejmuje materiały drukowane w dystrybucji Goethe-Institut oraz kampanię na portalu społecznościowym Facebook. Za koncepcję, kreację i zakup mediów odpowiada Leniva Studio.
Onleihe to niemieckojęzyczna internetowa biblioteka Instytutu Goethego w Polsce. Serwis ten umożliwia wypożyczanie na określony czas publikacji elektronicznych w języku niemieckim.
W katalogu znajdują się:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
e-prasa – gazety i czasopisma o tematyce społeczno-politycznej jak DER SPIEGEL, DIE ZEIT, Frankfurter Allgemeine Zeitung (FAZ), Süddeutsche Zeitung (SZ), Neue Züricher Zeitung, ale także prasę poświęconą różnym dziedzinom wiedzy, np. Wirtschaftswoche, Psychologie heute, buchreport magazin, ColoFoto, connect; w ofercie są również periodyki dla młodych czytelników, jak Dein Spiegel
Słuchaj podcastu NowyMarketing
e-booki – współczesne powieści, opowiadania, kryminały, opracowania, literatura faktu głównie z zakresu historii, materiały do nauki niemieckiego (uproszczone teksty, gramatyka, frazeologia itd.), wiele poradników i cała gama publikacji dla dzieci i młodzieży
e-audio – audiobooki (beletrystyka, literatura faktu, literatura dla dzieci i młodzieży) oraz muzyka
e-video – przede wszystkim dokumenty krajoznawcze i historyczne oraz filmy dla dzieci i młodzieży