Da Grasso zmienia komunikację wizualną i hasło

Da Grasso zmienia komunikację wizualną i hasło
Da Grasso zmienia swoją komunikację wizualną. Odświeżone logo, nowe barwy, motyw graficzny i porządek typograficzny to tylko niektóre elementy tej zmiany. Da Grasso wprowadza jednocześnie nowe hasło przewodnie: „Wszystko dobrze” oraz nowość w komunikacji z klientami — wlepki. Pierwsza seria powstała przy współpracy ze znanym łódzkim artystą — Bartkiem ILLCAT™ Bojarczukiem.
O autorze
1 min czytania 2024-01-18

Da Grasso, lider rynku gastronomicznego, od ponad roku również integralna część TEPC, zmienia identyfikację wizualną. Nowa strategia komunikacji graficznej to odejście od
dotychczasowej konwencji ku czemuś nowemu, świeżemu i odważnemu.

fot. Materiały prasowe Da Grasso

– Analizując dotychczasową strategię marki, doszliśmy do wniosku, że konieczne są głębokie zmiany. Po gruntownych badaniach i pracach nad strategią, nadeszła pora na rozpoczęcie procesu rebrandingu, którego elementy już od pewnego czasu można obserwować między innymi na naszych profilach w mediach społecznościowych i w materiałach reklamowych. Zmiany będą wprowadzane stopniowo, ale klienci z pewnością zauważą różnicę – podkreśla Rafał Piasecki, Manager Operacyjny ds. Marketingu i Sprzedaży Da Grasso.

fot. materiały prasowe Da Grasso

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Współpraca z łódzkimi artystami i nowe hasło

Nowa komunikacja wizualna Da Grasso czerpie inspiracje z przeszłości, ale też ukazuje ją w zupełnie nowym świetle.
– Re–stylizowaliśmy logo oraz przewodni motyw graficzny, skorygowaliśmy barwy marki, stworzyliśmy nowy porządek typograficzny i dodaliśmy system ilustracji, których głównym nośnikiem będą wlepki. Słynna krata nie znika z pudełek, ani z identyfikacji. Gubi jednak charakter obrusa, a zyskuje skojarzenia z pikselami i szachownicą. Odrywa się od stołu w kierunku zabawy – tłumaczy Łukasz Słotwiński, Chief Happiness Officer, Redkroft.

Niezwykłym dopełnieniem nowej identyfikacji są naklejki, które z czasem staną się platformą dla lokalnych artystów. Przy tworzeniu pierwszej edycji wlepek, odnoszącej się do łódzkich korzeni marki, Da Grasso nawiązało współpracę z utalentowanym lokalnym twórcą — Bartkiem ILLCAT™ Bojarczukiem. Pizzeria zmienia także hasło i całą narrację brandu, opartą na motywie wolności i słowach: „Wszystko dobrze!”, mających być wyrazem troski i serdecznym zaproszeniem do odkrywania nowych smaków.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

fot. Materiał prasowe Da Grasso

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Wprowadzamy bardziej swobodny styl komunikacji, który oddaje charakter pizzy jako potrawy łączącej ludzi. Zmiana, której jesteśmy świadkiem, otwiera nowy rozdział w historii marki — podsumowuje Rafał Piasecki, Manager Operacyjny ds. Marketingu i Sprzedaży Da Grasso.

Za rebranding odpowiada agencja Redkroft. Działania w mediach społecznościowych realizowane są przez Altavia Kamikaze K2, dział marketingu i kreacji Da Grasso pełni natomiast kluczową rolę w zarządzaniu reklamą dla franczyzobiorców i komunikacją reklamową w lokalach. Obsługą PR zajmuje się agencja Garden of Words.

Zdjęcie główne: materiały prasowe Da Grasso