Angaż Żywca to wyjątkowa akcja skierowana do studentów, pozwalająca na zdobycie cennego doświadczenia oraz sprawdzenia się w wielu trudnych sytuacjach podczas organizacji trasy koncertowej Męskie Granie 2014. W ramach projektu, można niemalże z dnia nad dzień trafić do pracy swoich marzeń – zwycięzca konkursu będzie miał możliwość współpracy z najlepszymi specjalistami w kraju.
Aby wziąć udział w akcji, należy kreatywnie i oryginalnie rozwiązać jedno z pięciu zadań konkursowych. Pierwsze z nich pojawiło się na stronie www.juwenaliazywca.pl oraz na profilu marki na Facebooku 24 kwietnia, a kolejne będą publikowane co cztery dni. Pięciu najlepszych uczestników zmierzy się 23 i 24 maja podczas Juwenaliów Żywca w Warszawie. Zdobywca Angażu Żywca zostanie wybrany na początku czerwca.
Zobacz również
W ramach Juwenaliów sponsorowanych przez markę Żywiec odbędzie się 12 imprez w siedmiu największych polskich miastach – w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Krakowie, Wrocławiu, Katowicach i Olsztynie. Na studentów będzie czekała nie tylko świetna muzyka, ale też konkursy i zabawy z nagrodami. Uczestnicy m.in. zmierzą się w turnieju znanej na całym świecie gry Papier-Nożyce-Kamień, utrwalą najlepsze momenty imprezy z Żywiec Foto Box oraz stoczą bitwę na kolory podczas Paint Powder Fight.
Projekt Juwenalia otrzyma silne wsparcie w internecie. Dodatkowo, na potrzeby prowadzonych działań, przygotowane zostaną plakaty, zawieszki i ulotki.
Dla marki Żywiec pracują: działania z zakresu ATL – agencja DDB, z zakresu BTL – Men at Work. Za aktywacje interaktywne odpowiada GONG, wsparcie PR zapewnia TBWA PR. Planowaniem i zakupem mediów dla marki Żywiec zajmuje się dom mediowy MediaVest.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing