Mary Poppins, surowa guwernantka z magicznymi mocami, którą pokochały dzieci na całym świecie, w końcu doczekała się polskiej interpretacji. Już 14 września, w aplikacji Storytel, premiera pierwszej części serii Mary Poppins. W rolę tytułowej niani wciela się Magdalena Boczarska, której niezwykła kreacja aktorska uwieczniona została również przez Storytel w materiale wideo, przygotowanym specjalnie z okazji premiery pierwszego audiobooka o Mary Poppins.
– Kocham zabierać w świat wyobraźni, na tym polega mój zawód, i w tym jestem podobna do Mary Poppins. Jako mama zauważam też u siebie pewnego rodzaju stanowczość, czy takie oldskulowe podejście do wychowania. Przeczytanie Mary Poppins było dla mnie wyzwaniem. Pierwszy raz mierzyłam się z czytaniem w studiu powieści, co wymagało ode mnie sporo cierpliwości, precyzji i pełnej koncentracji. Wiedziałam, że książka jest dedykowana najmłodszym, a kiedy dzieci słuchają audiobooka to tak jakby ktoś czytał czy opowiadał im bajkę. Opowiadanie bajek od wieków służyło temu, żeby rozwijać wyobraźnię dzieci. Zależało mi, żeby przeczytać tę historię jak najlepiej, aby ten audiobook był jak bajka opowiedziana w najpiękniejszy z możliwych sposobów. Była to dla mnie ogromna lekcja, także warsztatu aktorskiego, ale było warto, bo to piękna historia – mówi Magdalena Boczarska.
Zobacz również
W sumie Magdalena Boczarska przeczyta dla Storytel sześć powieści o losach próżnej i zadufanej w sobie, ale najlepszej niani pod słońcem. Wszystko w nowym, odświeżonym tłumaczeniu autorstwa Marcina Mortki. Audiobooki będą dostępne tylko na platformie Storytel.
Daj się porwać wyobraźni i wygraj
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Legendarna guwernantka wkracza do akcji, by wyręczyć zabieganych rodziców. W najnowszej kampanii promującej serię audiobooków o Mary Poppins Storytel sięgnął po hasło „Daj się porwać wyobraźni”. Oprócz serii audiobooków, które zabiorą nie tylko dzieci, ale i dorosłych słuchaczy w magiczną podróż do najbardziej odległych zakątków wyobraźni, Storytel przygotował również wyjątkowy KONKURS.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Aby wziąć udział w zabawie, w której do wygrania jest wycieczka do Disneylandu, wystarczy wejść na dedykowaną projektowi stronę internetową i opisać historię, którą podpowiada wyobraźnia po wysłuchaniu jednego z trzech fragmentów audio, przygotowanych specjalnie na potrzeby zabawy, a następnie wypełnić krótki formularz. Konkurs startuje wraz z premierą i potrwa do 29 września. Oprócz nagrody głównej, do wygrania w konkursie jest również spotkanie z polską Mary Poppins!
– Świat audio daje niezwykłe pole do popisu wyobraźni, a ta wspomaga kreatywność i twórcze myślenie. Według psychologów wyobraźnia jest ogromnym zasobem, z którego mogą czerpać dzieci. Ponadto wyobraźnia u dziecka jest narzędziem, które pomaga mu radzić sobie z różnymi sytuacjami, trudnymi emocjami. W naszej najnowszej kampanii chcemy zwrócić uwagę na fakt, że warto doceniać wyobraźnię na każdym etapie dorastania, a audiobooki mogą służyć zarówno dorosłym jak i dzieciom – mówi Jakub Barzak, marketing manager, Storytel Polska.