Rysownik stworzył serię zabawnych, dedykowanych Bułeczkom Mlecznym ilustracji. Jedna z nich zawiera pusty dymek komiksowy, ponieważ akcji towarzyszy konkurs, w ramach którego uczestnicy mogą zaproponować zabawną, pasującą do kontekstu, treść wypowiedzi. Rysunki w nietypowy, a jednocześnie angażujący sposób pomagają komunikować nowy, jeszcze lepszy skład Bułeczek Mlecznych, które zawierają teraz aż 31% mleka.
W ramach aktywacji zrealizowane zostały dwa spoty reklamowe, które emitowane będą w ramach digitalowej kampanii zasięgowej w serwisie YouTube, na Facebook’u i Instagramie. Pierwszy powstał we współpracy z Jerzym Dytkiewiczem – topowym reżyserem filmów z kategorii „table top“. Bułeczki Mleczne zaprezentowane są w nim niezwykle apetycznie, w otoczeniu słodkich dodatków. Pokazanie ich w sposób slowfoodowy oraz skupienie uwagi widza na kuszących, pobudzających wyobraźnię ujęciach ma zachęcać do celebrowania śniadania i delektowania się nim.
Zobacz również
Drugi spot to produkcja telewizyjna, zrealizowana przez studio F25. Dan Cake zaprasza odbiorców do dwóch, kontrastujących ze sobą światów: śniadaniowego chaosu, w którym wszystko idzie nie tak. I drugiego, pełnego spokoju i harmonii, będącego miejscem śniadaniowej beztroski, gdzie prym wiodą Bułeczki Mleczne od Dan Cake w otoczeniu rozmaitych dodatków.
Do udziału w kampanii marka Dan Cake zaprosiła także influencerów. Bułeczki Mleczne pojawią się na ich kanałach w serwisie You Tube, na Facebook’u oraz Instagramie w różnych rolach, m.in. jako składnik inspirujących przepisów kulinarnych, a także jako element udanego, rodzinnego śniadania.
– Nasze Bułeczki Mleczne to kultowy, uwielbiany przez konsumentów produkt. Uruchamiając kampanię chcieliśmy z jednej strony zakomunikować zwiększoną do 31% zawartość mleka, a z drugiej ich wszechstronność. Bułeczki Mleczne stanowią bowiem znakomitą alternatywę dla zwykłego pieczywa, a w połączeniu z różnymi apetycznymi dodatkami mogą zamienić śniadanie w prawdziwą ucztę. Dlatego zdecydowaliśmy się na pokazanie ich w otoczeniu pysznych składników, pobudzając zmysły konsumentów i inspirując ich do zatrzymania się na chwilę, zapraszając do świata beztroski Dan Cake – mówi Wiktor Kowalski, brand manager w Dan Cake Polonia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za koncept strategiczny, scenariusz spotu TV, linię kreatywną, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony www akcji odpowiadała agencja 19 Południk, która prowadzi również komunikację akcji w mediach społecznościowych oraz dba o PR i kontakt z mediami. Spoty zostały zrealizowane przez studio F25 (spot TV) oraz Jerzego Dytkiewicza, a budowanie zasięgów i kampanię reklamową w Google, na Facebook’u i Instagramie realizuje adCookie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania potrwa 6 tygodni, od 14 września do 25 października 2020 r. Na autorów najciekawszych propozycji konkursowych czekają atrakcyjne nagrody, m.in. odkurzacze iRobot Roomba, zestawy porcelany Villeroy & Boch czy ekspresy do kawy Tchibo Cafissimo.