Temat Brexitu nie schodzi z czołówek magazynów i portali na całym świecie już od kilku lat. Do dnia dzisiejszego nie są znane oficjalne postanowienia dotyczące wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej. Jeżeli brytyjski rząd nie dojdzie do konsensusu w kwestii tych ustaleń, Zjednoczone Królestwo czeka tzw. twardy Brexit.
W 2019 roku w Wielkiej Brytanii zaprezentowało film telewizyjny traktujący o Brexicie. Teraz, z okazji pojawienia się produkcji na rosyjskiej platformie Okko, przygotowano nietypową kampanię outdoorową, odzwierciedlającą niebezpieczny i ciężki okres w historii Wielkiej Brytanii, jakim jest Brexit.
Zobacz również
PS
W związku z tym, że wokół Brexitu wciąż jest dużo zamieszania i politycy brytyjscy nie mogą dojść do porozumienia, KFC UK postanowiło dobrodusznie doradzić Theresie May w kwestii zawierania umów.
PS2
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W 2016 roku oficjalnie ogłoszono, że Wielka Brytania wychodzi z UE. Jak wówczas reagowały marki na Brexit?
Słuchaj podcastu NowyMarketing