Jako doświadczony lider o silnych kompetencjach skupi się przede wszystkim na rozwoju strategicznym platformy, budowaniu biznesu oraz jego skalowaniu. Odważnie będzie rozwijał innowacyjny marketplace dla produktów religijnych i okazjonalnych, zarówno w Polsce, jak i na rynkach międzynarodowych.
Wieloletni Dyrektor Działu Marketingu i E-commerce w Benefit Systems Oddział Fitness i ekspert marketingu oraz sprzedaży online z 15-letnim doświadczeniem. Odpowiedzialny za rozwój zespołu i skalowalność biznesu w modelu digital i omnichannel w branży telekomunikacyjnej, odzieżowej, spożywczej oraz fitness. Rozwijał produkty e-commerce, budował nowe brandy i wprowadzał digitalizację m.in. dla marek: Levi’s, 5.10.15., Atrium, Netia, Develey, Tabasco, Kikkoman, Mutti, Apaczka, Total Fitness, Zdrofit i Yes2Move – największej platformy treningowej online i sklepu internetowego, których był inicjatorem i współtwórcą. Z sukcesem rozwijał agencję digital marketingu oraz własną działalność konsultingową, bazującą na autorskich pomysłach.
Zobacz również
Dzięki praktycznej wiedzy na temat ludzkich zachowań, potrzeb konsumentów i otwartości tworzy i rozwija pionierskie, efektywne koncepcje. Takim przykładem jest właśnie współtworzenie i rozwój innowacyjnego marketplace’u InGloria.pl:
– Lubię myśleć i działać niestandarowo, a InGloria.pl jest odważnym projektem, dlatego chętnie podejmuję tę rękawicę. Co prawda startup to dla mnie nowość, ale czasem dla rozwoju potrzebna jest zmiana. Wierzę, że podbijemy ten rynek, ma ogromny potencjał, a my mamy pomysł na to, jak go dobrze wykorzystać. Moje dotychczasowe doświadczenia już pomagają w projekcie, widać to w rozmowach z inwestorami i partnerami. Praktyka w korporacji, agencji digital i konsultingu jest dobrym fundamentem do mocnego rozwoju międzynarodowego marketplace’u, jakim będzie In Gloria.
Za zrewolucjonizowanie branży i wprowadzenie pomysłu w życie odpowiada Radek Kaczmarek – twórca In Gloria:
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
– Z Danielem na pokładzie otworzyliśmy nowy rozdział w projekcie. Już rok jesteśmy na rynku i mamy gotowy dalszy plan działania. Nasze MVP pozwoliło nam zweryfikować hipotezy i pokazało, że rynek produktów religijnych to ogromny obszar do budowania tego typu rozwiązania. Obecnie jesteśmy na etapie rozmów z inwestorami. Daniel to nie tylko doświadczony profesjonalista, ale także osoba z którą podzielamy wspólne wartości na wiele spraw, co jest tak samo ważne jak doświadczenie i kompetencje zawodowe.
Słuchaj podcastu NowyMarketing