Daniel Marciniak znów w dziale kreacji DDB&tribal

Po rocznej przerwie, do agencji DDB&tribal powrócił Daniel Marciniak, na stanowisko Art Directora.
O autorze
0 min czytania 2016-09-13

Designer, animator i art director, a hobbystycznie muzyk i malarz. Absolwent warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych na Wydziale Grafiki. W reklamie od 4 lat z przerwami na działania w obszarze brandingowym.

Współpracował m.in. z DDB&tribal, VML Warsaw, Agencją 2012, tworząc kreację dla takich marek jak McDonald’s, PZU, Orange, mBank, Lay’s czy Avon. W ubiegłym roku zdobył sześć nagród i jedną nominację KTR (w tym brąz w kategorii Design) oraz jedną nagrodę i jedną nominację w konkursie Innovation Awards za projekty: „ 2forU: the Games” i „Move Update”.

Poza branżą autor pracy multimedialnej „Memory” wyróżnionej nagrodami, m. in. Vimeo Staff Picks i Nagrodą Roku 2014 Rektora ASP w Warszawie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj