Designer, animator i art director, a hobbystycznie muzyk i malarz. Absolwent warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych na Wydziale Grafiki. W reklamie od 4 lat z przerwami na działania w obszarze brandingowym.
Współpracował m.in. z DDB&tribal, VML Warsaw, Agencją 2012, tworząc kreację dla takich marek jak McDonald’s, PZU, Orange, mBank, Lay’s czy Avon. W ubiegłym roku zdobył sześć nagród i jedną nominację KTR (w tym brąz w kategorii Design) oraz jedną nagrodę i jedną nominację w konkursie Innovation Awards za projekty: „ 2forU: the Games” i „Move Update”.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Poza branżą autor pracy multimedialnej „Memory” wyróżnionej nagrodami, m. in. Vimeo Staff Picks i Nagrodą Roku 2014 Rektora ASP w Warszawie.