Standardy korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Standardy korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

DOŁĄCZAM DO Q&A

Daniel Nowakowski (Cropink): Dobry branding zawsze przekłada się na biznes

Daniel Nowakowski (Cropink): Dobry branding zawsze przekłada się na biznes
W najnowszym podcaście NowegoMarketingu rozmawiamy z Danielem Nowakowskim o Cropinku – nowym narzędziu do edycji kreacji w katalogach produktów. Poruszamy tematy związane z trendami e-commerce, tworzeniem reklam produktowych i kluczowej roli budowania brandingu, kiedy mowa o ekosystemie Meta.
O autorze
2 min czytania 2024-05-16

Cropink to nowe narzędzie do szybkiego i prostego tworzenia reklam produktowych. Powstał w odpowiedzi na potrzeby klientów docenionego już Feedinka, z którego korzystają takie marki jak: T-mobile, Empik, Castorama i Komputronik. 

– Cropink jest nie tylko smart, ale też sexy. Cała idea kręci się wokół obrazków i „eye candy”, które sprawiają, że ludzie klikają w reklamę, a sklep jest w stanie się wybić ze ślepoty banerowej – mówi Daniel Nowakowski, Marketing Manager Feedink

Przeczytaj więcej o narzędziu >>>

Sukces reklam zależy w dużej mierze od brandingu

Jedną z kluczowych idei stworzenia Cropinka było to, aby tworzyć atrakcyjne obrazki, które wyróżnią reklamy na tle konkurencji. 

– Cropink jest dzieckiem Feedinka, natomiast jest to zupełnie oddzielny brand. Jeżeli klient chciałby odpicować dane produktowe, które ma, to zachęcamy do tego, żeby użył do tego Feedinka. Natomiast jeżeli ktoś korzysta z reklam katalogowych na Meta, to na 100% może po prostu ze swoim plikiem produktowym przyjść do Cropinka, wkleić go w odpowiednie okienko, połączyć dane i cieszyć się już całością – mówi Daniel Nowakowski, Marketing Manager Feedink.

Cropink pozwoli sprawnie zadbać o branding, szczególnie wtedy, kiedy masz w ofercie setki różnych produktów. 

– Chcemy zadbać o to „eye candy”, o to, co faktycznie wyróżni Twoją reklamę. Wszystkie badania marketingowe mówią o tym, że kreacja jest kluczowym czynnikiem, który się składa na sukces kampanii. Wiadomo, że tych czynników jest wiele i wiadomo, że na wiele z nich marketerzy nie mają wpływu. Ale na kreację masz wpływ – kontynuuje Daniel Nowakowski.

Współpraca z Figmą, czyli niezwykły wyróżnik Cropinka

Możliwość stworzenia atrakcyjnych wizualnie szablonów to w przypadku Cropinka klucz do osiągnięcia sukcesu. Dlatego firma zadbała o intuicyjną i prostą w obsłudze integrację z rozwiązaniem, z którego na co dzień korzysta wielu designerów.

–  Integracja z Figmą to jest taka zupełnie nasza unikalna przewaga. Jesteś w stanie swoim designerom przerzucić projekt z Cropinka do Figmy, oni nad tym zespołowo pracują i nie musisz wysyłać 17 maili z kolejnymi iteracjami projektu. W Cropinku każdy marketer może sobie dosłownie z pomocą kilku kliknięć zedytować projekt – tłumaczy Daniel Nowakowski.

Posłuchaj podcastu:

Materiał reklamowy powstały przy współpracy z Cropink

PS Poznaj Cropink – szybko i prosto twórz reklamy produktowe. Uwolnij Twoją kreatywność

Cropink powstał, aby połączyć kreatywność, dobre projekty i podejście data-driven, bo dynamiczne reklamy produktowe wcale nie muszą być ani nudne, ani nijakie. Narzędzie odblokowuje pełen potencjał reklamowy. Poznaj wszystkie korzyści.