Cropink to nowe narzędzie do szybkiego i prostego tworzenia reklam produktowych. Powstał w odpowiedzi na potrzeby klientów docenionego już Feedinka, z którego korzystają takie marki jak: T-mobile, Empik, Castorama i Komputronik.
– Cropink jest nie tylko smart, ale też sexy. Cała idea kręci się wokół obrazków i „eye candy”, które sprawiają, że ludzie klikają w reklamę, a sklep jest w stanie się wybić ze ślepoty banerowej – mówi Daniel Nowakowski, Marketing Manager Feedink.
Przeczytaj więcej o narzędziu >>>
Sukces reklam zależy w dużej mierze od brandingu
Jedną z kluczowych idei stworzenia Cropinka było to, aby tworzyć atrakcyjne obrazki, które wyróżnią reklamy na tle konkurencji.
– Cropink jest dzieckiem Feedinka, natomiast jest to zupełnie oddzielny brand. Jeżeli klient chciałby odpicować dane produktowe, które ma, to zachęcamy do tego, żeby użył do tego Feedinka. Natomiast jeżeli ktoś korzysta z reklam katalogowych na Meta, to na 100% może po prostu ze swoim plikiem produktowym przyjść do Cropinka, wkleić go w odpowiednie okienko, połączyć dane i cieszyć się już całością – mówi Daniel Nowakowski, Marketing Manager Feedink.
Cropink pozwoli sprawnie zadbać o branding, szczególnie wtedy, kiedy masz w ofercie setki różnych produktów.
– Chcemy zadbać o to „eye candy”, o to, co faktycznie wyróżni Twoją reklamę. Wszystkie badania marketingowe mówią o tym, że kreacja jest kluczowym czynnikiem, który się składa na sukces kampanii. Wiadomo, że tych czynników jest wiele i wiadomo, że na wiele z nich marketerzy nie mają wpływu. Ale na kreację masz wpływ – kontynuuje Daniel Nowakowski.
Współpraca z Figmą, czyli niezwykły wyróżnik Cropinka
Możliwość stworzenia atrakcyjnych wizualnie szablonów to w przypadku Cropinka klucz do osiągnięcia sukcesu. Dlatego firma zadbała o intuicyjną i prostą w obsłudze integrację z rozwiązaniem, z którego na co dzień korzysta wielu designerów.
– Integracja z Figmą to jest taka zupełnie nasza unikalna przewaga. Jesteś w stanie swoim designerom przerzucić projekt z Cropinka do Figmy, oni nad tym zespołowo pracują i nie musisz wysyłać 17 maili z kolejnymi iteracjami projektu. W Cropinku każdy marketer może sobie dosłownie z pomocą kilku kliknięć zedytować projekt – tłumaczy Daniel Nowakowski.
Posłuchaj podcastu:
Materiał reklamowy powstały przy współpracy z Cropink
PS Poznaj Cropink – szybko i prosto twórz reklamy produktowe. Uwolnij Twoją kreatywność
Cropink powstał, aby połączyć kreatywność, dobre projekty i podejście data-driven, bo dynamiczne reklamy produktowe wcale nie muszą być ani nudne, ani nijakie. Narzędzie odblokowuje pełen potencjał reklamowy. Poznaj wszystkie korzyści.