Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Daniel Rubinowski Dyrektorem Marketingu NIVEA Polska

Z początkiem lipca 2014 roku Daniel Rubinowski objął stanowisko Dyrektora Marketingu NIVEA Polska. Jest odpowiedzialny za planowanie i realizację strategii marketingowej oraz wizerunek NIVEA na rynku polskim.
O autorze
1 min czytania 2014-08-22

Daniel Rubinowski od lipca odpowiedzialny jest za kierowanie działem marketingu NIVEA w Polsce. Jego zadaniem będzie tworzenie strategii marketingowej, wzmacniającej pozycję NIVEA, jako marki i firmy, która oferuje produkty cieszące się wysokim zaufaniem konsumentów, bliskie rodzinie i związanym z nią wartościom. Rubinowski będzie kontynuował wdrażanie w Polsce planu marketingowego na 2015 rok, który współtworzył na poziomie globalnym, pracując w centrali Grupy Beiersdorf w Hamburgu.

„Objęcie stanowiska Dyrektora Marketingu NIVEA Polska to dla mnie prawdziwy zaszczyt i zawodowe wyzwanie. Jestem przekonany, że moja wiedza rynkowa oraz dotychczasowe doświadczenie zdobyte w kraju i za granicą przełożą się na realizowaną z sukcesem strategię marketingową firmy” – mówi Daniel Rubinowski.

Daniel Rubinowski jest związany z Grupą Beiersdorf od 2004 roku. Od początków swojej dynamicznej kariery w NIVEA Polska zajmował się kwestiami strategicznymi dotyczącymi działu sprzedaży i marketingu. Jego wszechstronność, gotowość do podejmowania wyzwań i umiejętność nieszablonowego myślenia sprawiły, że z sukcesem realizował przyjęte strategie biznesowe. W ostatnich latach pełnił m. in. funkcję Marketing Managera w rosyjskim oddziale Grupy Beiersdorf, odpowiadając za działania regionalne i lokalne w 12 krajach Azji i Europy Wschodniej. A następnie zajmował stanowisko Senior International Brand Managera, z powodzeniem opracowując m. in. globalny plan rozwoju marki NIVEA MEN.

Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Prywatnie aktywny pasjonat pływania, boksu oraz gry w golfa, ponadto miłośnik numizmatyki i amerykańskiej motoryzacji z lat 60-tych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj