Od wielu lat Danonki towarzyszą dzieciom w ich podróży po świecie zarówno w zakresie właściwego żywienia, jak i edukacji o najbliższym otoczeniu. Bohater marki – Danonek – wie, że nauka poprzez zabawę to jedna z najbardziej efektywnych metod na przyswajanie informacji przez dzieci, dlatego kolejny raz przekazuje ciekawe treści w atrakcyjny sposób. Dodatkowo dzieci mogą zebrać kolekcję edukacyjnych magnesów opowiadających o podwodnym świecie.
Nowe przygody Danonka rozgrywają się w morskim świecie. Tam przedszkolaki poznają ciekawostki o przeróżnych zwierzętach morskich – od żółwi, przez kraby, ośmiornice, aż po żabnice i jeżowce! Do opakowań promocyjnych dołączone zostały magnesy, na których Danonek przedstawia aż 16 różnych stworzeń. Każdy z tych magnesów jest możliwy do zeskanowania w aplikacji Shazam, w której to ukazane zostaną scenki z przygodami Danonka z udziałem morskich zwierząt – i to w 3D! Wierzymy, że taka forma spodoba się dzieciom.
Zobacz również
Kampania „Odkryj morski świat z Danonkiem” to szansa na pobudzenie dziecięcej ciekawości i doskonałe wsparcie dla rodziców, którzy chcą zainteresować dzieci morzem i życiem, które skrywa. Zaś nowoczesna forma przekazu dostosowana jest do dynamicznie rozwijającego się świata nowych technologii, które bez wątpienia są przyszłością kolejnych pokoleń. Współpraca z mobilną aplikacją Shazam, która rozpoznaje obrazy typu VR odtwarzane w pobliżu użytkownika, pozwala opowiedzieć nowe historie Danonka w kreatywny sposób oraz oferuje wiedzę, która zaskoczy nie tylko dzieci, ale też dużą część rodziców. Bardzo ważne dla marki było, aby obudzić ciekawość i kreatywność poprzez stworzenie treści dostosowanych do poziomu wiedzy i rozwoju intelektualnego dziecka.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing