Danonkowe Zoo od Kid & Young podbija Europę

Kreatywna koncepcja zwierzątek cieszyła się tak wielką popularnością w Polsce, że wzbudziła zainteresowanie Brand Managerów firmy Danone z czterech krajów europejskich.
O autorze
0 min czytania 2013-09-16

Agencja Kid & Young przygotowała kolekcję gadżetów on-pack dla firmy Danone w tym roku. Każdy z nich zawierał zestaw naklejek, z których, wraz z kubeczkami po serkach, można było stworzyć sympatyczne zwierzaki. Najmłodsi mogli kompletować zwierzątka, a formy zabawy pozostawiono nieograniczonej wyobraźni dziecka. Akcję wspierał m.in. spot telewizyjny.

Współpracę z agencją Kid & Young podjęły Niemcy, Rumunia, Finlandia oraz Hiszpania. Dla oddziałów Danone w Hiszpanii oraz Finlandii agencja przygotowała specjalne, dedykowane serie zwierzątek.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach fińskiego Danonkowego Zoo zaprojektowano pięć zupełnie nowych „mordek”.

– Kreacja wybranych fińskich zwierząt, zaprojektowanych zgodnie z intencjami klienta, stanowiła trudność, ponieważ nie było wcale oczywiste jak wyglądają nasze lokalne zwierzęta – mówi Brand Manager fińskich Danonków, Kaisa Kivioja.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się