Agencja Kid & Young przygotowała kolekcję gadżetów on-pack dla firmy Danone w tym roku. Każdy z nich zawierał zestaw naklejek, z których, wraz z kubeczkami po serkach, można było stworzyć sympatyczne zwierzaki. Najmłodsi mogli kompletować zwierzątka, a formy zabawy pozostawiono nieograniczonej wyobraźni dziecka. Akcję wspierał m.in. spot telewizyjny.
Zobacz również
Współpracę z agencją Kid & Young podjęły Niemcy, Rumunia, Finlandia oraz Hiszpania. Dla oddziałów Danone w Hiszpanii oraz Finlandii agencja przygotowała specjalne, dedykowane serie zwierzątek.
W ramach fińskiego Danonkowego Zoo zaprojektowano pięć zupełnie nowych „mordek”.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
– Kreacja wybranych fińskich zwierząt, zaprojektowanych zgodnie z intencjami klienta, stanowiła trudność, ponieważ nie było wcale oczywiste jak wyglądają nasze lokalne zwierzęta – mówi Brand Manager fińskich Danonków, Kaisa Kivioja.
Słuchaj podcastu NowyMarketing