Daria Sacha dołączyła do zarządu GroupM, spółki tworzącej negocjacyjne i technologiczne zaplecze agencji mediowych WPP (MediaCom, Wavemaker, Mindshare). Jako chief commercial officer grupy będzie odpowiadała za rozwój i sprzedaż usług reklamowych GroupM, głównie w obszarze nowych mediów. Ma też dynamizować rozwój innowacji w ofercie handlowej grupy.
– GroupM chce wspierać zarówno reklamodawców, jak i media w tworzeniu nowatorskich, efektywnych rozwiązań. Daria dobrze poznała obie strony tego biznesu, a oczekiwania marketerów będzie próbowała przełożyć na konkretne oferty wykorzystujące powierzchnię reklamową partnerów i technologie grupy – zapowiada Izabela Albrychiewicz, prezes GroupM.
Zobacz również
Nowa członkini zarządu GroupM raportuje bezpośrednio do Izabeli Albrychiewicz.
Daria Sacha jest od 20 lat związana z branżą reklamową i strukturami WPP. Do GroupM przeszła z agencji Wavemaker, gdzie z ramienia zarządu odpowiadała od 2015 r. za trading, finanse i ofertę handlową. Wcześniej przez ponad 14 lat była związana z MediaComem, z czego ostatnich siedem – jako managing partner odpowiedzialny kolejno za kluczowe obszary działalności spółki: m.in. client service, ofertę handlową, negocjacje, finanse.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach