Dariusz Dmowski jest absolwentem Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie na kierunku Psychologia Społeczna. Od 2001 roku związany był z globalną firmą doradczą Mercer, gdzie odpowiadał za rozwój relacji z klientami, do których należały międzynarodowe korporacje oraz czołowe firmy lokalne. Prowadził jednocześnie projekty konsultingowe w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i Azji Środkowej.
Doświadczenie zdobywał współpracując z firmami z sektorów FMCG, Farmacja, HiTech, Telekomunikacja. Przed pracą w Mercer pracował w sektorach finansowym, ubezpieczeniowym oraz internetowym, m.in. w Pioneer PPTFI S.A.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta