Podczas obrad przeprowadzono głosowania dotyczące udzielenia absolutorium ustępującym władzom. Walne Zgromadzenie wysoko oceniło działalność organizacji. Podziękowano ustępującemu zarządowi i Elżbiecie Gorajewskiej – Dyr. Zarządzającej Polskiej Organizacji Reklamodawców (POR).
Po zakończeniu dwuletniej kadencji dotychczasowego Zarządu wybrano nowe władze Polskiej Organizacji Reklamodawców. Funkcję prezesa objął Dariusz Maciołek, CMO&CXO BNP Paribas Bank Polska.
Zobacz również
– Dziękuję za zaufanie, którym obdarzyli mnie członkowie i członkinie POR. Przed nami intensywny czas pracy nad dalszym rozwojem POR – zarówno jeśli chodzi o liczbę zrzeszonych marketerów, jak i pogłębianie ich wpływu w organizacjach oraz na rynku. Chcemy wzmacniać kompetencje, integrować środowisko marketingowe i rozwijać współpracę z innymi organizacjami branżowymi. POR to przestrzeń dla wiedzy, relacji i wspólnego działania – powiedział Dariusz Maciołek.
Na stanowisko wiceprezeski wybrano Aleksandrę Gawlas, Dyrektorkę Marketingu Henkel.
Nowy skład Zarządu POR tworzą również:
„Główny Rozpussszczający”: platforma komunikacyjna marki Plusssz
- Barbara Pijanowska-Kuras, CMO, Credit Agricole,
- Agnieszka Durst, Dyrektorka Departamentu Zarządzania Marką, Komunikacji i Zaangażowania Społecznego, UNIQA,
- Katarzyna Piwowarczyk, Country Marketing Manager, IKEA,
- Tomasz Chmielewski, Head of Marketing, Bolton Group,
- Donata Wolińska, Chief Transformations & Sustainability Officer Poland & Baltic HUB, L’Oréal.
Uzupełniająco do obecnej kadencji Rady Nadzorczej POR dołączyły:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Anna Dzierżędzka, CEE Connections Planning and Media Director w PepsiCo
- oraz Ewa Lampart, Chief Marketing and Communications Officer, LOT Polish Airlines
Polska Organizacja Reklamodawców to jedyna, niezależna organizacja będąca głosem marketerów i reprezentująca ich interesy.
Zdjęcie główne: mat. pras.