Dariusz Maciołek nowym prezesem Polskiej Organizacji Reklamodawców

Dariusz Maciołek nowym prezesem Polskiej Organizacji Reklamodawców
W piątek, 6 czerwca 2025 roku, odbyło się Walne Zgromadzenie Polskiej Organizacji Reklamodawców (POR) podczas którego podsumowano dotychczasową działalność POR i przeprowadzono wybory nowych władz stowarzyszenia.
O autorze
1 min czytania 2025-06-09

Podczas obrad przeprowadzono głosowania dotyczące udzielenia absolutorium ustępującym władzom. Walne Zgromadzenie wysoko oceniło działalność organizacji. Podziękowano ustępującemu zarządowi i Elżbiecie Gorajewskiej – Dyr. Zarządzającej Polskiej Organizacji Reklamodawców (POR).

Po zakończeniu dwuletniej kadencji dotychczasowego Zarządu wybrano nowe władze Polskiej Organizacji Reklamodawców. Funkcję prezesa objął Dariusz Maciołek, CMO&CXO BNP Paribas Bank Polska.

– Dziękuję za zaufanie, którym obdarzyli mnie członkowie i członkinie POR. Przed nami intensywny czas pracy nad dalszym rozwojem POR – zarówno jeśli chodzi o liczbę zrzeszonych marketerów, jak i pogłębianie ich wpływu w organizacjach oraz na rynku. Chcemy wzmacniać kompetencje, integrować środowisko marketingowe i rozwijać współpracę z innymi organizacjami branżowymi. POR to przestrzeń dla wiedzy, relacji i wspólnego działania – powiedział Dariusz Maciołek.

Na stanowisko wiceprezeski wybrano Aleksandrę Gawlas, Dyrektorkę Marketingu Henkel.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowy skład Zarządu POR tworzą również:

  • Barbara Pijanowska-Kuras, CMO, Credit Agricole,
  • Agnieszka Durst, Dyrektorka Departamentu Zarządzania Marką, Komunikacji i Zaangażowania Społecznego, UNIQA,
  • Katarzyna Piwowarczyk, Country Marketing Manager, IKEA,
  • Tomasz Chmielewski, Head of Marketing, Bolton Group,
  • Donata Wolińska, Chief Transformations & Sustainability Officer Poland & Baltic HUB, L’Oréal.

Uzupełniająco do obecnej kadencji Rady Nadzorczej POR dołączyły:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Anna Dzierżędzka, CEE Connections Planning and Media Director w PepsiCo
  • oraz Ewa Lampart, Chief Marketing and Communications Officer, LOT Polish Airlines

Polska Organizacja Reklamodawców to jedyna, niezależna organizacja będąca głosem marketerów i reprezentująca ich interesy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcie główne: mat. pras.