Działania komunikacyjne będą prowadzone w telewizji, Internecie oraz radiu.
„Wyjątkowość nowej oferty Orange to nie tylko darmowe rozmowy, lecz także duży pakiet transferu internetowego w ramach zestawu startowego, ale to właśnie na rozmowach skupiamy uwagę widza. Pomaga nam w tym Robert Górski w roli kioskarza i jego dowcipne, dwuznaczne dialogi, które prowadzi z klientami. Sprawdzony i popularny format pozwala w łatwy sposób przekazać zalety oferty Orange na kartę.” – powiedziała Monika Zaręba, Account Director w agencji Publicis.
Zobacz również
Spot telewizyjny przygotowany przez agencję Publicis obejrzą widzowie kanałów należących do stacji TVP, TVN i Polsat. Reklamy ukażą się także w serwisach internetowych. Spoty radiowe usłyszymy na antenie stacji: RMF, Drapacz Chmur, Radio ZET, Polskie Radio Program 3.
Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Paweł Merecz (Chief Creative Officer), Magdalena Kaczor (Senior Copywriter), Wioletta Kucha (Junior Art Director), Monika Zaręba (Account Director), Magdalena Samek (Account Supervisor), Katarzyna Barczuk (Account Executive). Stronę klienta reprezentowali: Paweł Patkowski (Dyrektor Wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej), Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C) i Agnieszka Leśnarowska (Senior Brand Manager). Produkcją zajął się dom produkcyjny Lemon, postprodukcją Platige Image, a udźwiękowieniem Lunapark. Reżyserię powierzono Pawłowi Borowskiemu. Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Initiative Media.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach