20 września o godz. 13:00 weź udział w darmowej transmisji z ekspertką SEO i dziennikarzem, by nauczyć się pisać ciekawe wiadomości do Google News. W ciągu godziny dowiesz się, jak pisać, by internauta nie zamknął artykułu po minucie czytania. Zobaczysz też, jak optymalizować treści newsów, by spełniły wymogi Google i docierały do użytkowników wyszukiwarki.
Czego się nauczysz?
- Zrozumiesz, dlaczego pisanie dobrego newsa jest jak opowiadanie historii;
- Dowiesz się, jak dobierać słowa kluczowe do tekstów newsowych;
- Zobaczysz, jak optymalizować treści pod Google News;
- Poznasz narzędzia pomocne w pracy nad newsami.
Kiedy jest webinar?
20 września 2022 r. o godz. 13:00
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Gdzie się odbędzie?
Online – nie musisz wychodzić z domu, by poznać sposoby ekspertów na tworzenie skutecznych treści. Po spotkaniu otrzymasz link do nagrania.
Jaki jest koszt?
0 zł! Webinar jest całkowicie bezpłatny.
Kto wystąpi?
- Damian Jemioło, dziennikarz NowyMarketing.pl i MamStartup.pl, a także współprowadzący podcastu Marketing Przegadany. W swojej dziennikarskiej karierze napisał tysiące newsów, setki artykułów, felietonów, nagrał ponad sto podcastów, występował w audycjach Radia 357, a także nagrał kilka wywiadów wideo.
- Małgorzata Januszewska, ekspertka SEO, Head of Partner Services & Marketing Analyst SEMSTORM. Przez wiele lat pracowała jako specjalista i kierownik działu SEO w agencjach reklamowych.
Zapisz się na webinar poprzez stronę: https://app.semstorm.com/webinar/202209/news
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Organizatorem wydarzenia jest SEMSTORM. Firma, która od 2013 roku dostarcza wielofunkcyjną platformę z narzędziami do analityki internetowej oraz content marketingu. Ułatwiają one pracę nad SEO, PPC i treścią. Z aplikacji korzysta już ponad 68 tysięcy użytkowników
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Partnerem spotkania jest NowyMarketing.pl.